شهروندان ایرانی مقیم اسپانیا به ایران بازگشت

شهروندان ایرانی مقیم اسپانیا به ایران بازگشت، سفارت ایران در مادرید اعلام کرد: پرواز چهارم به تهران برای بازگشت شهروندان ایرانی در اسپانیا در پایان این ماه بازگردد.

شهروندان ایرانی مقیم اسپانیا به ایران بازگشت

سفارت ایران در مادرید اعلام کرد: پرواز چهارم به تهران برای بازگشت شهروندان ایرانی در اسپانیا در پایان این ماه بازگردد.
شهروندان مقیم اسپانیا به ایران بازگشت
سفارت ایران در مادرید توضیح داد که این اقدام در پاسخ به درخواست های بسيار از شهروندان ایرانی مقیم اسپانیا انجام شد و از آنها خواسته شد تا در تاریخ 27 ژوئن با دفتر هواپیمایی ایران در مادرید در سفر به تهران هماهنگی کنند.
قابل توجه است که پس از شیوع ویروس كرونا و قطع پروازها و درخواست بسیاری از شهروندان ایرانی و دانشجویانی که تحصیلات خود را در دانشگاه های اسپانیا دنبال می کنند ، تاکنون سه پرواز استثنایی انجام شده است.

وزارت امور خارجه با جدیت پیگیر آزادی شهروندان دربند ایرانی است

معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزیر امور خارجه گفت: دولت و وزارت امور خارجه با جدیت تلاش می‌کنند تا پرونده شهروندان ایرانی که در چهارچوب سیاست فشار حداکثری آمریکا گرفتار پرونده‌سازی آمریکایی‌ها شده‌اند، مختومه شود.
حسین جابری انصاری در مراسم استقبال از دکتر مجید طاهری اظهارداشت:‌ خوشحال هستیم که بعد از ماه‌ها تلاش فشرده و پیگیری مستمر وزارت امور خارجه در هماهنگی نزدیک با نهادهای مختلف کشور با همکاری دولت سوئیس امکان رهایی آقای دکتر طاهری فراهم شد.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.