اوضاع وخیم بهداشتی در ایران


اوضاع وخیم بهداشتی در ایران، اوضاع بهداشت در ايران وخيمتر ميشود، وتعداد مبتلايان وقربانيان كرونا هر روز افزايش مى يابد

وزیر بهداشت: حداقل دو سال باید با کرونا زندگی کنیم

سعيد نمكى وزیر بهداشت ایران تاکید دارد که باید به مردم گفته شود کرونا تمام نشده، پیک بیماری رد نشده و ممکن است حداقل دو سال زندگی با کرونا طول بکشد.
وضعیت کرونا به گفته مقامات ایران هنوز در ايران مهار نشده و مردم هنوز در چنگال کرونا گرفتارند. وزیربهداشت به روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی گفته است که زندگی با کرونا ممکن است حداقل دو سال طول بکشد.
اوضاع وخیم بهداشتی در ایران
دکتر سعید نمکی در نشست مجازی روسای دانشگاه ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت ایران هنوز در موج اول كرونا ويروس قرار دارد و در حال تجربه کردن موج اول کروناست اما ممکن است شکل موج اول کرونا با آنچه در استان دیگری تجربه شده متفاوت باشد.

وزیر بهداشت ویروس کرونا را به “یک شتر گاو پلنگ” تشبیه کرده است که است که می‌تواند گاز بگیرد و لگد و شاخ بزند.

نمکی خاطرنشان کرد رفتار کرونا ویروس در جنوب کرمان با هرمزگان و یا میناب با بندرعباس و شهرهای دیگر، کاملا متفاوت است. بنابراین ویروس کرونا در اقلیم، نژاد و آب و هوای مختلف، بروز متفاوتی دارد.
وزیر بهداشت درباره افرادی که به کرونا مبتلا شدند و یا جان خود را از دست دادند هم گفت حدود ۸۷ درصد از بیماران کووید-۱۹ گرفتار چاقی، دیابت و بیماری زمینه‌ای بوده‌اند و ۱۲.۶ درصد افرادی که به علت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند هیچ بیماری زمینه‌ای نداشتند و در بین افراد زیر ۵۰ سال عمده‌ترین علت مرگ کرونا چاقی بوده است.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.