افت شدید قیمت تومان به دليل شيوع ويروس كرونا

افت شدید قیمت تومان به دليل شيوع ويروس كرونا، بازارهای ایران شاهد کاهش نرخ سكه محلی ، کمترین میزان از سال 2018 ، به دلیل اثرات عواقب ناشی از كرونا ويروس است

افت شدید قیمت تومان قیمت هر دلار آمریکا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

بازارهای ایران شاهد کاهش نرخ سكه محلی ، کمترین میزان از سال 2018 ، به دلیل اثرات عواقب ناشی ازكرونا ويروس است
افت شدید قیمت تومان به دليل شيوع ويروس كرونا
سكه داخلی ایران به كاهش شدید بازگشت.تکرار سكه متغیر نوسانات این کشور از زمان دولت آمریکا تحریم ها و خروج این کشور از توافق هسته ای. دیروز نرخ ارز یک دلار در بازارها به نزدیک به 18600 تومان رسید که پایین ترین سطح ثبت شده از سال 2018 است که قیمت دلار از 19 هزار تومان فراتر رفته است.
اما به نظر نمی رسد که کاهش جدید ارز این بار مستقیماً با پرونده تحریم ها هدایت شود ، زیرا ويروس “کرونا” و همه گیری های که بانک مرکزی در چارچوب سیاست های خود برای کنترل گردش سكه سخت انجام داده ، چیزی است که باعث قیمت های سكه جدید است.

قیمت هر دلار آمریکا ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

در صرافی‌های بانکی هر دلار را معادل ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری کرده و به قیمت ۱۷ هزار و ۹۸۰ تومان نیز می‌فروشند.
قیمت دلار در بازار آزاد مرز ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان را رد کرد و قیمت هر یورو نیز به ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید و چیزی به ورود برای کانال ۲۱ هزار تومانی آن نرسیده است.
همچنین، این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۹ هزار و ۸۸۰ تومان خریداری کرده و ۱۹ هزار و ۹۸۰ تومان می فروشند که نسبت به روز گذشته با افزایش ۳۶۰ تومانی همراه شده است.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.