فاجعه ی فروش نوزادان و کودکان در اینستاگرام

فاجعه ی فروش نوزادان و کودکان در اینستاگرام به تازگی خبر راه اندازی یک صفحه در اینستاگرام در فضای مجازی پیچید که در اقدامی ناپسند نوزادان چندماهه و یا کودکان چندساله را واگذار می کند.
فاجعه ی فروش نوزادان در اینستاگرام

فروش نوزادان و کودکان در اینستاگرام

اين صفحه‌ای در اینستاگرام با 678 فالوور و 291 فالوئینگ دست به دست شد، صفحه ای که که اقدام به فروش کودکان می کرد تا جایی که حتی در استوری این صفحه تبلیغ واگذاری نوزاد دختر بدون هیچ پرداختی عنوان شده بود.
به تازگی خبر راه اندازی یک صفحه در اینستاگرام در فضای مجازی پیچید که در اقدامی ناپسند نوزادان چندماهه و یا کودکان چندساله را واگذار می کند.
این صفحه تصاویری از کودکان را به اشتراک گذاشته و با تعیین قیمتی آن ها را به خریداران واگذار می کند و حتی تصاویری از پیام رضایت خریدار از نوزاد فروخته شده را نیز در قسمت استوری صفحه بارگذاری می کند.

مأموران پلیس آنها را دستگیر کردند

به‌دنبال مشاهده آگهی فروش کودکان ، بلافاصله تحقیقات از سوی پلیس آغاز شد. در نخستین گام مأموران در پوشش خریدار نوزاد با فروشندگان تماس گرفته و قرار ملاقات گذاشته شد اما وقتی زن و مرد جوانی با یک نوزاد دختر در محل حاضر شدند مأموران پلیس آنها را دستگیر کردند.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.