وزیر بهداشت کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت را برکنار کرد


سخنگوی وزارت بهداشت را برکنار کرد با حکم سعید نمکی،‌ وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ایران، سیماسادات لاری ‌جانشین کیانوش جهان‌پور و سخنگوی این وزارتخانه شد.

سخنگوی وزارت بهداشت را برکنار کرد سیما سادات به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت منصوب کرد

روز سه شنبه در حکمی، سیما سادات لاری را با حفظ سمت معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، منصوب کرد.
سخنگوی وزارت بهداشت را برکنار کرد، نمکی در حکم انتصاب سخنگوی جدید وزارت بهداشت نوشت: با توجه به سوابق ارزنده اجرایی و حسن سلوک با دستگاههای اجرایی مرتبط با حفظ سمت و پست سازمانی، امور سخنگویی وزارت بهداشت، به سرکارعالی محول می شود.
امید است با امانتداری، دقت و پرهیز از هر گونه سیاسی کاری و تمرکز بر جنبه های فنی و تخصصی این وزارتخانه در انجام امور محوله موید باشید.
وزیر بهداشت افزود: از آنجا که هرگونه اظهارنظر سخنگو، دیدگاه رسمی دستگاه و وزیر مربوطه تلقی می شود بخاطراينكه قبل از طرح موارد در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ضروری است هم آهنگی لازم با اینجانب به عمل آید.
قبلاً هیچکدام از همکاران به عنوان سخنگوی وزارت بهداشت، منصوب نشده اند و جناب آقای دکتر جهانپور به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در طول مدیریت بیماری کرونا از طرف روابط عمومی خبررسانی بیماری کرونا را به عهده داشته اند که از زحمات صادقانه و برادرانه ایشان قدردانی می شود.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.