ايران بنزین خود به ونزوئلا صادر می شود

ايران بنزین به ونزوئلا صادر می شود ایران ۵ نفتکش حامل حدود ۱.۵ میلیون بشکه بنزین برای دولت ونزوئلا فرستاده است و قصد دارد به ارسال این محموله ها ادامه دهد، اگرچه شهروندان ایران به بنزین احتیاج دارند ، اما ايران بنزین خود به ونزوئلا صادر می شود

ايران بنزین خود به ونزوئلا صادر می شود اگرچه شهروندان ایران به بنزین احتیاج دارند

ایران دوتاسه محموله بنزین در ماه به ونزوئلا می فروشد.
ایران از ماه آوریل 5 نفتکش حامل حدود 1.5 میلیون بشکه بنزین برای دولت ونزوئلا فرستاده است تا کمی از صف های بلند پمپ بنزین های این کشور کم شود.
ايران بنزین به ونزوئلا صادر می شود
ظرفیت تولید بنزین پالایشگاه بندرعباس را ۳۵۰ هزار بشکه در روز اعلام کرده است. این در حالی است که در پی شیوع كرونا، میزان تقاضای داخلی برای بنزین در ایران کاهش یافته است.
اين در حاليكه میزان تقاضای ایران به بنزین در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی به ۴۵۰ هزار بشکه در روز کاهش یافته است. این رقم در قیاس با سال گذشته کاهشی بالغ بر ۲۰۰ هزار بشکه در روز است.

شکستن تحریم‌ها آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت ايران شکستن تحریم‌ها برای حمایت از ونزوئلا را تحمل نمی کند. وی گفت:« جامعه تجارت بین‌الملل باید از خطر قانونی هرگونه نقل با رژیم غیر قانونی نیکولاس مادورو آگاه باشد».
ایران که دهه ها وارد کننده بنزین بود، سال گذشته اعلام کرد در تولید بنزین خودکفا شده است و فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس را با ظرفیت تولید 350 هزار بشکه در روز در بندرعباس افتتاح کرد.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.