برخی استان ها شاهد خیزش دوباره کرونا هستند

برخی استان ها شاهد خیزش دوباره کرونا هستند، سعيد نمكى: در برخی استان‌ها شاهد خیزش دوباره کرونا هستیم

وزیر بهداشت: در برخی استان‌ها شاهد خیزش دوباره کرونا هستیم

برخی استان ها شاهد خیزش دوباره کرونا هستند
وزیر بهداشت گفت: متاسفانه در برخی استان‌ها علی رغم تاکیدات و تذکرات پروتکل‌ها را شکستند و شاهد خیزش دوباره کرونا ويروس هستیم .
وزیر بهداشت: در برخی استان‌ها شاهد خیزش دوباره کرونا هستیم

سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: ۲۷ استان به سمت مهار بیماری است، متاسفانه در برخی استان‌ها علیرغم تاکیدات پروتکل‌ها را شکستند و شاهد خیزش دوباره کرونا هستیم .

فاصله گذاری ها اصول را رعایت نکردند

  در فاصله گذاری ها اصول را رعایت نکردند، در خوزستان و سیستان و بلوچستان شاهد این موضوع هستیم، ما در حال یک پیک دوباره در برخی نقاط هستیم، خواهشم از مردم اینست هم به همکاران ما و هم خودشان رحم کنند، کرونا تمام نشده است.
وی افزود: تمام تلاش من و همکارانم این بود که اقتصادايران را کمک کنیم و اولین کشور دنیا بودیم که با فاصله گذاری هوشمند نگذاشتم . امیدوارم هر چه زودتر شاهد کنترل بیماری باشیم

علت افزایش آمار ابتلاهای روزانه به کرونا در کشور

معاون وزیر بهداشت تشریح کرد: علت افزایش آمار ابتلاهای روزانه به کرونا
معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ویروس کرونا نه ضعیف شده و نه از بین رفته وتمام نشد،بر لزوم رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی، به ویژه استفاده از ماسک تاکید کرد.
علیرضا رئیسی گفت: البته میزان شیوع كرونا از شهری به شهر دیگر و حتی در مناطق مختلف شهرها مختلف است؛ چراکه برخی به خوبی به نکات بهداشتی مقید هستند و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.