عدم رعایت توصیه های بهداشتی علت شيوع كرونا

عدم رعایت توصیه های بهداشتی علت شيوع كرونا، وزیر بهداشت ایران ، سعید نمكی ، ابراز پشیمانی کرد که برخی از شهروندان از اقدامات فاصله گذارى اجتماعی که برای مهار كوويد۱۹ رعايت نكنند ، پس از ثبت میزان جدیدی از مبتلايان در کشور پیروی نمی کنند.

هشدار وزیر بهداشت ایران در مورد

دومین روز، مقامات بهداشتی از ثبت بیش از 3000 مبتلا جدید خبر دادند و همین امر موجب شد تا وزیر ابراز پشیمانی خود را ابراز کند که “مردم با بی پروایی کامل در مورد این بیماری عمل می کنند”.
  عدم رعایت توصیه های بهداشتی علت شيوع كرونا، سعید نمکی با انتقاد از بی‌توجهی به رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هشدار داد که کرونا به همین راحتی می‌تواند بازگردد و با روالی که اکنون در جریان است “دقیقه ۹۰ از گوشه‌های زمین گل خواهیم خورد”.
عدم رعایت توصیه های بهداشتی علت شيوع كرونا

اوج‌گیری دوباره بیماری کووید ۱۹

وزیر بهداشت گفت: «متاسفانه برخی مسئولان هم تصور کرده‌اند که کرونا تمام شده و همواره به من فشار می‌آورند که اینجا و آنجا را باز کنیم.
آقایی از فلان ستاد یا فلان وزارتخانه باورشان شده که همه چیز عادی‌ است، همه جا را راه بیندازیم. فلان لیگ را راه بیندازیم و…؛ اینطور نیست، کرونا نه تنها تمام نشده، بلکه هر لحظه ممکن دچار پیک خطرناک شویم.»
سعید نمکی می‌گوید روز گذشته برای نخستین بار پس از سه ماه با هواپیما به مشهد سفر کرده و صحنه‌هایی که از عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی در طول پرواز و در صحن حرم امام هشتم شیعیان دیده “غم‌انگیز” بوده است.
او گفته مسافران “کیپ تا کیپ” کنار هم نشسته بودند و به علت تاخیر هواپیما ماسک‌ها را برداشته و در فضای دم کرده از فاصله نزدیک با هم صحبت می‌کردند.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.