ماجرای غلامرضا منصوری؛ خودکشی یا ترور؟

ماجرای غلامرضا منصوری؛ خودکشی یا ترور؟ با اشاره به قتل غلامرضا منصوری ، قاضی فراری در رومانی ، ستراون ستيفنسون هماهنگ كننده کمپین تغییر ایران ، و رئیس گروه دوستان رایگان ایران ، در مقاله ای که در تاریخ 22 ژوئن منتشر شده توسط یونایتد پرس نیوز
نوشت: “قتل او نشانه نابودى توسط وزارت اطلاعات ا آخوندها است، مشابه ترور سعید امامی در سال 1999 ، جایی که وی گفت که وی آرسنیک را به دست گرفت. یکی از وظایف اصلی وزارت اطلاعات نسبت دادن این عملیات به مجاهدین خلق بود. نشانه مشابه دیگر ، ترور استاد کاظم رجوی بود. »

ماجرای غلامرضا منصوری؛ خودکشی یا ترور؟ چه کسانی از مرگ منصوری سود می‌برد؟

ستراون ستيفنسون با اشاره به فساد گسترده رژیم آخوندها در ایران ، افزود: جای تعجب ندارد که رژیم روايت کرد که منصوری دزد بود زیرا بیشتر مسئولان رژیم فاسد بودند. “بسیار بعید است که منصوری با رشوه بزرگ در جیب خودکشی کرد و ویلا را در ترکیه خریداری کرد.”
ماجرای غلامرضا منصوری؛ خودکشی یا ترور؟
لازم به ذکر است مرگ قاضی رژیم فراری چنان آشکار است که محمد جعفر منتظری ، دادستان کل رژیم خامنه ای ، در تلاش برای فرار به جلو در اظهارات متناقض در مصاحبه با تلویزیون دولتی در تاریخ 21 ژوئن ، اظهار داشت:

مجری تلویزیون: در مورد مرگ قاضی منصوری صحبت های زیادی شد که شما گفتید امروز
:مشکوک بود و حالا بعضی ها می گویند جعبه سیاه بود. مثلاً آنها می خواستند یک جعبه سیاه را از بین ببرند
؟
منتظری: ابعاد حادثه برای ما کاملاً ناشناخته و مشکوک است و کاملاً شک دارند. به عنوان مقامات قضایی ، تا زمانی که ابعاد پرونده هنوز مشخص نیست ، نمی توانیم نظر خود را ابراز کنیم. دیروز پیام مفصلی به دادستان رومانی ارسال کردم و ما آن را از طریق امور خارجه ارسال کردیم.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.