سه زن جوان به علت ازدواج اجباری خودکشی کردند

، سه زن جوان۱۳، ۱۷ و ۲۸ ساله به علت ازدواج اجباری خودکشی کردند. دو تن از آنها جان خود را از دست دادند.

سه زن جوان به دليل ازدواج اجباری خودکشی کردند

سه زن جوان به علت ازدواج اجباری خودکشی کردند، سه زن جوان۱۳، ۱۷ و ۲۸ ساله به علت ازدواج اجباری خودکشی کردند. دو تن از آنها جان خود را از دست دادند.
سه زن جوان به دليل ازدواج اجباری خودکشی کردند
در تاریخ ۳۰ خرداد دختر ۱۷ ساله کرمانشاهی، شیرین کمری به دلیل فشار خانواده برای ازدواج اجباری با شخصی که آنها خواسته بودند با استفاده از اسلحه به زندگی خود پایان داد.
همچنین شلر برزنجی، ۲۸ ساله، ساکن روستای کانی دستار از توابع ارومیه خود را به آتش کشید جان خود را از دست داد . خانواده شلر او را وادار کرده بودند بر خلاف خواسته اش با فردی که علاقه ای به او نداشت ازدواج کند.

دختر ۱۳ ساله به علت فشار برای ازدواج اجباری خودکشی کرد

دختر ۱۳ ساله به نام زهره به علت فشار برای ازدواج اجباری خودکشی کرد. وی به همراه مادر و یک خواهر خود در روستای جعفرآباد کرمان زندگی می کند.
پدر او ۹ سال است فوت کرده و زهره هميشه تحت فشار عموهای خود قرار دارد که با پسرعمویش ازدواج کند. زهره توسط عموی خود برای ازدواج اجباری مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود. ولی زهره می خواهد تحصيل را بكند.
زهره به علت اینکه نتوانست این شرایط را تحمل کند با خوردن قرص دست به خودکشی زد. اما خوشبختانه مادرش متوجه شد و او را به اورژانس رساند و توانست جان دختر خود را نجات دهد.

آمار خودکشی در ايران

مسعود قادی پاشا، معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی، در نشستی با خبرنگاران آمار خودکشی در سال ۹۸ را ۵۱۴۳ مورد اعلام کرده است که این تعداد نسبت به سال ۱۳۹۷، بیش از ۸درصد افزایش داشته است.
قادی پاشا گفت: «از این تعداد ۱۵۱۷ مورد مربوط به زنان بوده است.»
وی همچنین در مورد روند صعودی خودکشی در ایران گفت، «روند صعودی در ۱۰ سال گذشته برای حوزه های فرهنگی یک زنگ خطر جدی است.»
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.