نسرین ستوده جایزه حقوق بشری خود را به چهار معترض محکوم به اعدام اهدا کرد

 نسرین ستوده جایزه حقوق بشری خود را به چهار معترض محکوم به اعدام اهدا کرد، نسرین ستوده، وکیل و فعال حقوق بشر جایزه حقوق بشری انجمن قضات آلمان به چهار معترض ایرانی محکوم به اعدام اهدا کرد.

جایزه حقوق بشری نسرین ستوده را به چهار معترض محکوم به اعدام اهدا شد

نسرین ستوده جایزه حقوق بشری خود را به چهار معترض محکوم به اعدام اهدا کرد، نسرین ستوده، وکیل و فعال حقوق بشر جایزه حقوق بشری انجمن قضات آلمان به چهار معترض ایرانی محکوم به اعدام اهدا کرد.

رضا خندان، همسر خانم ستوده، در توئیتر نوشت که در مراسم اهدای جایزه، «نسرین طی پیامی از زندان اوین، جایزه‌ی خود را به چهار زندانی سیاسی (امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی، محمد رجبی و نوید افکاری) که با حکم اعدام روبه‌رو هستند اهدا کرد.

روسای كانون قضات آلمان با اعلام خبر برنده شدن نسرین ستوده گفته بودند او با شجاعت و تعهد خستگی‌ناپذیر خود به حقوق بشر و قانون به یک نماد جنبش حقوق مدنی ایران تبدیل شده است.

رؤسای انجمن قضات آلمان هدف خود از اهدای این جایزه به خانم ستوده را نیز قدردانی از او بابت تعهد بسیار چشمگیر او به حقوق بشر در ایران عنوان کرد و گفته بودند: می‌خواهیم سرنوشت نسرين ستوده را بیشتر به گوش افکار عمومی برسانیم، به‌خصوص اکنون که او به حمایت گسترده بین‌المللی احتیاج دارد.

اعتصاب غذای نسرین ستوده

نسرین ستوده از بیش از سه هفته است که در اعتراض به شرایط غیرعادلانه زندان در دوران گسترش ویروس کرونا دست به اعتصاب غذا زده

این اولین بار نیست که خانم ستوده اعتصاب غذا می‌کند. او روز دوشنبه ۲۶ اسفند از جمله زندانیان سیاسی بود که با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به جلوگیری از آزادی زندانیان سیاسی در شرایط شیوع کرونا دست به اعتصاب غذا زده بود.

در ادامه فشارها به خانواده زندانیان سیاسی در ایران نیز مهراوه خندان، دختر نسرین ستوده، پس از بازداشت و انتقال به دادسرای اوین، با تودیع قرار کفالت آزاد شد.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.