۳ جوان در دریای خزر غرق شدند

 ۳ جوان در دریای خزر غرق شدند ، ۴ جوان اهل تبریز، اردبیل، ایذه و اصفهان که با هدف اجرای مرحله فینال بازی اینترنتی نهنگ آبی به شهرستان محمودآباد سفر کرده بودند و خود را تسلیم امواج دریا کردند.

۳ جوان در دریای خزر غرق شدند

۳ جوان در دریای خزر غرق شدند، ۴ جوان اهل تبریز، اردبیل، ایذه و اصفهان که با هدف اجرای مرحله فینال بازی اینترنتی نهنگ آبی به شهرستان محمودآباد سفر کرده بودند و خود را تسلیم امواج دریا کردند.

غرق ۳ جوان در دریای خزر

این چهار جوان بعد از ورود به آب و بی توجه به هشدار‌های ناجیان غریق در این حادثه جان خود را از دست دادند، فقط يک فردی که از بازیِ خودکشی، جان سالم به در برد

مرگ ۳ جوان در محمودآباد به سبک بازی نهنگ آبی نبوده

سرهنگ ساداتی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران:
چهار جوان اهل شهرستان‌های اصفهان، ایذه خوزستان و اردبیل در طى شنا در منطقه ممنوعه شنا در سواحل محمودآباد غرق شدند که با حضور به موقع ناجیان غریق دو نفر از آنان از آب بیرون کشیده شده و دو نفر دیگر به علت خفگی در دریا غرق شدند.

با انتقال دو مصدوم این حادثه به مرکز درمانی یکی از آنان نیز به علت شدت مصدومیت در بیمارستان جان خود از دست داد

قصد خودکشی این افراد به سبک بازی نهنگ آبی در دریا تکذیب مي‌شود، مرگ ۳ جوان در محمودآباد به سبک بازی نهنگ آبی نبوده

برابر بررسی‌ها و تحقیقات از یکی از نجات‌یافتگان این حادثه، این چهار جوان که در یک بازی اینترنتی به نام قهرمانان_موبایلی به صورت مجازی با یکدیگر آشنا شده‌اند، برای تفریح به محمودآباد سفر کردند که حین شنا دچار سانحه شدند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.