افرادی که اعتماد به نفس شما را می کشند چه کسانی هستند؟

افرادی که اعتماد به نفس شما را می کشند ، همیشه در زندگی كسانى وجود دارند که باعث ایجاد احساسات منفی و تخریب اعتماد به نفسمان می شوند، بهتر است این دسته كسانى را بشناسید و برای موفقیت در زندگی از آن ها دوری کنید.

افرادی که اعتماد به نفس شما را می کشند چه کسانی هستند؟

افرادی که اعتماد به نفس شما را می کشند ، همیشه در زندگی كسانى وجود دارند که باعث ایجاد احساسات منفی و تخریب اعتماد به نفسمان می شوند، بهتر است این دسته كسانى را بشناسید و برای موفقیت در زندگی از آن ها دوری کنید.

در زندگی همه ما كسانى وجود دارند که ممکن است باعث تخریب اعتماد به نفس و ایجاد احساسات منفی در ما شوند و این افراد برای زندگی ما مضرند و بهتر است که آن ها را از زندگی خود دورى کنیم تا بتوانیم از تاثیری که بر روان ما می‎ گذارند جلوگیری کنیم.

كسانى که اعتماد به نفس شما را تخریب می کنند

كسانى که هميشه در حال اظهار نظرند:

گاهی اوقات كسانى در اطراف ما وجود دارند که به راحتی از مرز های خود عبور می ‎کنند و بدون این که ما از آن ها در مورد خود و اعمال و ویژگی هایمان نظر و یا مشورتی بخواهیم ، در مورد هر چیزی که بخواهند اظهار نظر می ‎کنند و این كسانى به ندرت احساسات دیگران را در نظر می ‎گیرند و یا به این فکر نمی ‎کنند که ممکن است با اظهارات خود به کسی صدمه بزنند.

این كسانى با استفاده از شما اعتماد به نفس خود را تقویت می ‎کنند و اگر نتوانید برای روابط خود با این افراد مرز تعیین کنید ، صدمات جدی به احساسات و اعتماد به نفستان وارد خواهد شد.

كسانى شایعه پراکن:

بعضى از افراد دائما به دنبال کنجکاوی کردن در زندگی بقیه هستند و مرتبا درباره اتفاقات زندگی دیگران با شما حرف می ‎زنند و به راحتی دیگران را قضاوت می ‎کنند

شخصی که هميشه درباره زندگی دیگر افراد با شما حرف می ‎زند، به احتمال زیاد با افراد دیگر نیز در مورد شما و زندگی شخصیتان صحبت خواهد کرد

افراد خودشیفته:

برخی از كسانى در هر بحثی به دنبال چیزی برای تعریف و تمجدید کردن از خودشان می ‎گردند. برای این افراد خودشان در مرکز هر صحبتی قرار دارند و نظرات دیگران و چیز هایی که دوست دارند برایشان بی اهمیت است

افرادى که باعث ایجاد افسردگی در شما می ‎شوند:

برخى از كسانى قادرند فقط با یک مکالمه ساده، شادی و انرژی شما را تخلیه کنند و این كسانى به راحتی از احساسات منفی شما استفاده می ‎کنند و به راحتی هم می ‎توانند بر شما مسلط شوند؛ در حالی که شما اصلا متوجه این موضوع نخواهید شد. اگر دائما بعد از تعامل با كسى خاص دچار اضطراب و افسردگی باید بدانید که لازم است نگاهی دقیق تر به روابط خود با این فرد بیاندازید.

افراد پر توقع:

این کسانی هستند که شما را درگیر مشکلات خود می ‎کنند و طوری رفتار می ‎کنند که انگار وظیفه شماست که به آن ها در حل مشکلاتشان حل کنید و اگر نتوانید همه ی انتظارات آن ها را برآورده کنید، شما را به عنوان یک دوست بد خطاب می ‎کنند و باعث ایجاد حس شرمندگی و بی ارزشی در شما می ‎شوند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.