شهبانو فرح پهلوی: نوید افکاری قهرمان بود و قهرمان از جهان رفت

 


شهبانو فرح پهلوی: نوید افکاری قهرمان بود و قهرمان از جهان رفت، شهبانو فرح پهلوی نیز در پیامی این رویداد را «دردناک» خوانده و گفت: نوید افکاری قهرمان بود و قهرمان از جهان رفت.

نوید افکاری قهرمان بود و قهرمان از جهان رفت

شهبانو فرح پهلوی:نوید افکاری قهرمان بود و قهرمان از جهان رفت، شهبانو فرح پهلوی نیز در پیامی این رویداد را «دردناک» خوانده و گفت: نوید افکاری قهرمان بود و قهرمان از جهان رفت.

پیام شهبانو فرح پهلوی : این رویداد دردناک را از صمیم قلب به مادر داغدیده قهرمان نوید افکاری و خانواده او تسلیت می‌گویم و برایشان آرزوی شکیبایی و بردباری دارم. نوید افکاری قهرمان بود و قهرمان از جهان رفت.

قهرمان نوید افکاری، مثل همه ایرانیانی که در این سال‌ها برای آزادی ایران وايرانيان مبارزه کردند، رنج زندان و شکنجه و اعدام را به جان خریدند و هرگز از مبارزه دست نکشیدند، خواهان عدالت و آزادی بود و در این راه جان‌باخت.

رضا پهلوی: نوید زنده است و راهش ادامه دارد

رضا پهلوی،در پیام خود به مردم ایران درباره اعدام نوید افکاری نوشت: نوید زنده است و راهش ادامه دارد.

حکم اعدام نوید افکاری، کشتی‌گیر ایرانی متهم به قتل یک کارمند حراست در شیراز، صبح روز شنبه غليرغم درخواست‌های بین‌المللی برای توقف حکم و اعتراضات بسیار در داخل و خارج کشور اجرا شد

آقای پهلوی در پیام خود خطاب به سران حکومت نیز نوشت: بدانند که با قتل و دفن شبانه جوانی بی‌گناه، و محروم کردن مادرِش از آخرین ملاقات، صدای اعتراض ملتی به‌تنگ‌آمده را خاموش نخواهند کرد

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.