به اوج موج سوم كرونا در ايران رسیديم

 به اوج موج سوم كرونا در ايران رسیديم ، مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران: در حال حاضركرونا در ايران به اوج خود در موج سوم رسیده و تقریبا همه جای کشور قرمز است

به اوج موج سوم كرونا در ايران رسیديم

به اوج موج سوم كرونا در ايران رسیديم، مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران: در حال حاضركرونا در ايران به اوج خود در موج سوم رسیده و تقریبا همه جای کشور قرمز است

مینو محرز: در کنترل بیماری رفتار اجتماعی مردم به میزان زیادی موثر است. زیرا نه واکسن داریم و نه دارو و درمان اختصاصی.

وى افزود: متاسفانه میزان بیمار بسیار زیاده شده است و بیمارستان‌ها پر شده‌اند. اوضاع بیماری حتی از اسفند و فروردین هم بدتر شده است، در عین حال قدرت سرایت ویروس کرونا خیلی بیشتر شده است و به همین دلیل تعداد بیماران هم افزایش یافته است.

وضعیت کرونا بدتر از اسفند و فروردین

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت کرونا ويروس در سراسر ایران را بدتر از اسفند و فروردین‌‌ماه گذشته اعلام کرد.

مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت کرونا ويروس دركشوز را بسیار وخیم توصیف کرد و گفت: به اوج موج سوم کرونا در کشور رسیده‌ایم، میزان بیمار بسیار زیاده شده و بیمارستان‌ها پر شده‌اند.

در عین حال قدرت سرایت ویروس کرونا خیلی بیشتر شده است و به خاطر اينكه تعداد بیماران هم افزایش یافته است.


تجمعات و عدم رعایت ها، باعث شده که تعداد بسیار زیادی بیمار مراجعه کنند که تعداد زیادی از آنها هم نیازمند بستری هستند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.