۳۶ روز از اعتصاب غذا نسرين ستوده گذشت

 ۳۶ روز از اعتصاب غذا نسرين ستوده گذشت ، همسر نسرین ستوده،‌ زندانی سیاسی در اوین ادامه اعتصاب غذای ستوده پس از 35 روز را «نگران‌کننده» توصیف کرد که وضعیت سلامت شرایط جسمی او را بدتر کرده است.

۳۶ روز از اعتصاب غذا نسرين ستوده گذشت

۳۶ روز از اعتصاب غذا نسرين ستوده گذشت، همسر نسرین ستوده،‌ زندانی سیاسی در اوین ادامه اعتصاب غذای ستوده پس از 35 روز را «نگران‌کننده» توصیف کرد که وضعیت سلامت شرایط جسمی او را بدتر کرده است.

رضا خندان در توئیترخود نوشت: 35 روز از اعتصاب غذای نسرین می‌گذرد. دیروز روز ملاقات بود. او چهار هفته است ملاقات‌هایش را قطع کرده است

وى به نقل از رضوانه احمدخان‌بیگی، فعال مدنی زندانی در زندان اوین، اعلام کرد که شرایط جسمانی نسرین ستوده نگرا‌ن‌کننده است و بسیار بدتر از چیزی است که در روزهای گذشته پشت تلفن سعی داشت نشان بدهد.

شرایط جسمانی نسرین ستوده نگرا‌ن‌کننده

نسرین ستوده، وکیل و فعال مدنی زندانى به 33 سال زندان و 148 ضربه شلاق محکوم شده است، خانم ستوده از چند هفته پیش در اعتراض به وضعیت زندانیان سیاسی دست به اعتصاب غذا زده است.

او در نامه‌ای که 21 مرداد از بند زنان زندان اوین نوشت، نسبت به عدم اجرای قانون در ارتباط با زندانیان سیاسی انتقاد کرده بود.

رضا خندان، در 27 اوت در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده که حدود 6 کیلو از وزن 53 کیلویی‌ همسرش در مدت اعتصاب غذا کم شده است.

وى افزود: نوسان فشار و به ویژه میزان قند خون‌ بسیار بالاست. حالت تهوع اجازه نمی‌دهد به اندازه‌ی کافی آب و قند استفاده کند که این خود بسیار خطرناک است. قند خون یک بار 44 و چند روز بعد تا 55 پایین آمده بود.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.