دادگاه جدید نازنین زاغری یک‌شنبه برگزار می‌شود

 دادگاه جدید نازنین زاغری یک‌شنبه برگزار می‌شود، همسرنازنین زاغری در بیانیه‌ای ضمن تایید خبرخبر ایراد اتهام جدید علیه نازنین زاغری گفت که دادگاه جدید خانم زاغری قرار است روز یک شنبه هفته آینده برگزار شود.

دادگاه جدید نازنین زاغری یک‌شنبه برگزار می‌شود

همسرنازنین زاغری در بیانیه‌ای ضمن تایید خبرخبر ایراد اتهام جدید علیه نازنین زاغری گفت که دادگاه جدید خانم زاغری قرار است روز یک شنبه هفته آینده برگزار شود.

خبرگزاری صداوسیما از احضار نازنین زاغری دوتابعیتی در ایران به دادگاه انقلاب برای ابلاغ کیفرخواستی جدید به او خبر داد.

ریچارد رتکلیف، همسر نازنین زاغری، در بیانیه او اشاره كرد که مورد اتهامی کنونی «تبلیغ علیه نظام» اعلام شده است.

آقای رتکلیف این پرونده جدید را غیرقانونی خوانده و از بریتانیا خواسته است که همزمان با شدت‌گیری «دیپلماسی گروگان‌گیری» توسط ایران هر آن چه از دستش برمی‌آید برای نازنین زاغری و دیگر زندانیان انجام دهد.

او خاطرنشان کرده است که خانم زاغری «گروگان» جمهوری اسلامی است و در برابر بدهی بریتانیا به ایران بر سر معامله نظامی پیش از انقلاب ۵۷ به عنوان ابزار مورد سوء‌ استفاده قرار می‌گیرد.

واکنش بریتانیا به کیفرخواست جدید نازنین زاغری

خبر ابلاغ اتهام جدید که جزئیات آن اعلام نشده، کمتر از یک هفته پس از آن منتشر می‌شود که روزنامه گاردین در پی اعلام وزیر دفاع بریتانیا مبنی بر پذیرفتن بدهی این کشور در دوران پهلوی به ایران، نوشت پرداخت این بدهی می‌تواند به آزادی نازنین زاغری منجر شود.

بریتانیا تفهیم اتهام جدید دادگاه انقلاب به نازنین زاغری را «غیرقابل قبول» دانست.

یکی سخنگویان وزارت خارجه بریتانیا : اقدام ایران در طرح اتهامات جدید علیه نازنین زاغری غیرقابل دفاع و غیرقابل قبول است. ما همواره تصریح کرده‌ایم که او نباید به زندان بازگردانده شود.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.