پلیس ترکیه مریم شریعتمداری را بازداشت کرد

 


پلیس ترکیه مریم شریعتمداری را بازداشت کرد ، روز سه شنبه ، نگرانی بسیاری از فعالان سياسى در ایران از دستگیری مخالفان تهران توسط ترکیه با هدف دیپورت آنها به ایران دوباره افزایش يافت.

پلیس ترکیه مریم شریعتمداری را بازداشت کرد

روز سه شنبه ، نگرانی بسیاری از فعالان سياسى در ایران از دستگیری مخالفان تهران توسط ترکیه با هدف دیپورت آنها به ایران دوباره افزایش يافت، بازداشت مريم شریعتمداری ، فعال ایرانی عصر دیروز ، بار دیگر اين نگرانی ها ایجاد کرد.

مریم شریعتمداری، یکی از «دختران خیابان انقلاب» که اعتراض آنها به حجاب اجباری در زمستان ۱۳۹۶، از بازداشت خود در شهر دنیزلی ترکیه و احتمال دیپورت به ایران خبر داد.

خانم شریعتمداری روز دوشنبه ازراه برنامه لایو اینستاگرام بيان كرد که پلیس ترکیه وى و چند نفر دیگر را «بدون دلیل» بازداشت کرده است تا آنها را دیپورت کنند.

مریم شریعتمداری در این ویدیو تاکید كرد كه نامش در اداره مهاجرت ترکیه ثبت شده، اما ماموران ترکیه‌ای به این مسئله توجهی ندارند و سیستم را نگاه نمی‌کنند.

دیپورت مخالفان ايرانيان در تركيه به ایران

ترکیه مخالفان را به کشورهای متحد تحویل می دهد، خانم شریعتمداری روز دوشنبه ازراه برنامه لایو اینستاگرام بيان كرد که پلیس ترکیه وى و چند نفر دیگر را «بدون دلیل» بازداشت کرده است تا آنها را دیپورت کنند.

پلیس ترکیه پیش از این بارها پناهجویان ایرانی را به ایران دیپورت کرده است که این مسئله نگرانی‌های فعالان را درباره امنیت این پناهجویان برانگیخته است.

مساله احتمال بازگرداندن مريم شریعتمداری به طور گسترده در فضای مجازی فارسی‌زبان واکنش داشته و انتقادهای بسیاری را علیه عملکرد دولت ترکیه برانگیخته است.

نگرانی‌ها از دیپورت مريم شريعتمدارى به ایران

مساله احتمال بازگرداندن مريم شریعتمداری به طور گسترده در فضای مجازی فارسی‌زبان واکنش داشته و انتقادهای بسیاری را علیه عملکرد دولت ترکیه برانگیخته است.

عمار ملکی، فعال سیاسی ايرانى با انتقاد از این مساله، از سازمان‌های حقوق بشری ایرانی خواسته با تنطیم شکایتى، از سازمان‌های بین‌المللی بخواهند که ترکیه را مجبور به توقف این رویه کند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.