روحانی: در صورت اوج گیری مجدد كرونا محدودیت ها بازمی گردد

روحانی: در صورت اوج گیری مجدد كرونا محدودیت ها بازمی گردد، روحانى در تماس های تلفنی با وزرای بهداشت ، دستوراتی را درباره مقابله بهتر با کرونا و جلوگیری از تکرار آتش سوزی در مناطق جنگل صادر کرد.

نزدیک شدن کشور به مرحله مهار شیوع بیماری کووید 19

حسن روحانی رئیس جمهور در گفتوگو با نمکی وزیر بهداشت، با اشاره به نزدیک شدن کشور به مرحله مهار شیوع بیماری کووید 19،
گفت: اجرای دقیق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های طراحی شده از سوی مسئولان ، برای مقابله با شیوع کرونا توسط مردم عمده شهرها و استان‌ها در هفته‌های گذشته، تجربه موفقی بود که موجب حصول سطح قابل قبولی از کنترل بر گسترش كرونا شد.
روحانی: در صورت اوج گیری مجدد كرونا محدودیت ها بازمی گردد
این موضوع نشان می‌دهد تنها راه مهار کرونا، رعایت دقیق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط است.

احتمال اوج گیری شیوع كرونا در شهرهای مسافرپذیر

‎روحانى ر در پاسخ به ابراز نگرانی وزیر بهداشت در خصوص افزایش سفرها در روزهای اخیر و احتمال اوج گیری شیوع كرونا در شهرهای مسافرپذیر
تاکید کرد: اخطارها و هشدارهای مسئولین در خصوص اوج گیری مجدد كرونا در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، باید از سوی مردم و کسب و کارها به طور جدی توجه قرار گیرد.
مردم شریف ایران باید بدانند چنانچه در هر بخشی از کشور این هشدارها جدی گرفته نشود و خدای ناکرده شیوع بیماری كرونا دوباره اوج بگیرد، مسئولین ناگزیر از بازگرداندن محدودیت‌ها خواهند بود که این موضوع هم زندگی عادی شهروندان را دچار مشکل خواهد کرد و هم آسیب‌های اقتصادی به جامعه خواهد زد.

آتش‌سوزی در مناطق جنگلی خاییز

حسن روحانی همچنین در گفتگویی دیگر با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، از آخرین اخبار و وضعیت آتش‌سوزی در مناطق جنگلی خاییز اطلاع یافت و با اشاره به اینکه در وضعیت جوی کشور در تابستان، احتمال وقوع حوادث مشابه وجود دارد،
به وزیر کشور دستور داد، استانداران استان‌هایی را که از پوشش‌های جنگلی مشابه برخوردارند، موظف نماید تا برآوردهای کارشناسی دقیقی برای جلوگیری از تکرار آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع خود تهیه و ارائه کنند.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.