سازمان جهانی بهداشت جهان هشدارداد:جهان وارد فاز جدید و خطرناک ویروس کرونا شده

سازمان جهانی بهداشت جهان هشدارداد: وارد فاز جدید و خطرناک ویروس کرونا شده سازمان جهانی بهداشت: هشدار داد جهان وارد فاز جدید و خطرناک همه‌گیری بیماری کوویدـ۱۹ شده است.

ویروس كرونا همچنان به سرعت در حال شیوع است

سازمان جهانی بهداشت درباره فاز جدید و خطرناک بیماری کوویدـ۱۹ هشدار داد و اعلام کرد به رغم سرعت یافتن گسترش بیماری كرونا ، بسیاری از مردم دنیا از ماندن در قرنطینه و رعایت کردن محدودیت ها و اصول بهداشتی خسته شده اند.
سازمان جهانی بهداشت جهان هشدارداد: وارد فاز جدید و خطرناک ویروس کرونا شده
این هشدار پس از آن مطرح شد که شواهد نشان داد کرونا از ماه دسامبر سال گذشته هم زمان با شناسایی اولین مورد ابتلا در چین در ایتالیا نیز وجود داشته است.
کرونا تاکنون به مرگ بیش از ۴۶۲ هزار نفر و ابتلای بیش از ۸ میلیون نفر در جهان منجر شده که در حال حاضر موارد ابتلا به بیماری ناشی از این ویروس در قاره آمریکا و بخش هایی از آسیا رو به افزایش است.
با وجود گذشت چندین ماه از آغاز شیوع كرونا جدید و ناشناخته در سرتاسرجهان، «تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان بهداشت جهانی از شتاب گرفتن روند همه گیری این بیماری در جهان خبر داد و اعلام کرد که ای ویروس كرونا همچنان به سرعت در حال شیوع است.

اکنون جهان در مرحله جدید و خطرناکی از بیماری قرار دارد.

اعمال محدودیت و قرنطینه خانگی در نقاط مختلف جهان که با خسارت های اقتصادی قابل توجهی همراه بوده برای مدتی مانع گسترش کوویدـ۱۹ شد. با وجود این طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، همه گیری این بیماری همچنان تهدید قابل توجهی برای مردم جهان به حساب می آید.
به گفته تدروس آدهانوم قبریسوس، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت، اکنون جهان در مرحله جدید و خطرناکی از بیماری قرار دارد.
تدروس آدهانوم همچنین گفت که سازمان بهداشت جهانی از تمام کشورها و تمام افراد جهان می خواهد که «میزان بالایی از حزم و احتیاط را بکار گیرند و به حفظ فاصله (اجتماعی) از دیگران ادامه دهند».
همزمان با طرح این درخواست از سوی سازمان بهداشت جهانی، تحقیق برای تولید یک واکسن مؤثر علیه کووید -۱۹ در سرتاسر جهان ادامه دارد.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.