زالی: روند افزایشی کرونا در تهران به شکل نگران کننده در حال تغییر است


زالی: روند افزایشی کرونا در تهران به شکل نگران کننده در حال تغییر است فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران با تاکید بر اینکه آمار کرونا ويروس در تهران به شکل نگران‌کننده در حال تغییر است، گفت: برای اولین‌بار تعداد بیماران بستری از ترخیصی‌ها پیشی گرفت.

آمار کرونا در تهران به شکل نگران کننده در حال تغییر است

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران با تاکید بر اینکه آمار کرونا ويروس در تهران به شکل نگران‌کننده در حال تغییر است، گفت: برای اولین‌بار تعداد بیماران بستری از ترخیصی‌ها پیشی گرفت.
زالی: روند افزایشی کرونا به شکل نگران کننده در حال تغییر است
دکتر «علیرضا زالی» در جمع خبرنگاران درباره آمار مبتلایان به کرونا در تهران بيان كرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران جدید که در بخش‌های عادی بستری شدند به ۳۹۹ نفر رسید که در طول سه هفته اخیر به ‌صورت استثنایی افزایش پیدا کرده است.
دکتر «علیرضا زالی» افزود: در طول سه هفته اخیر بالاترین میزان بستری جدید در بخش‌های مراقبت ویژه را داشتیم که این عدد بالغ بر ۱۲۲ نفر است.
فرمانده ستاد مبارزه با کرونای استان تهران : هم در میزان ابتلا در بخش‌های عادی جدید و هم در بخش‌های مراقبت ویژه با رشد قابل توجه نسبت به روزهای قبل مواجه هستیم.

طی ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شدند را ۴۷۰ نفر

تعداد کسانی که طی ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شدند را ۴۷۰ نفر اعلام کرد
وى گفت: ۸.۶ درصد از کسانی که به بخش‌های سرپایی مراجعه کردند، به بستری بیمارستانی نیاز داشتند.
به گفته وی طی روزهای اخیر مجدداً الگوی قالب مراجعان به بیمارستان‌ها تنفسی، شامل تب، سرفه و تنگی نفس است و طبیعتاً نسبت به علائم گوارشی که از حدت کمتری برخوردار بود، بیشتر می‌تواند به اقامت طولانی در بیمارستان منجر شود.

تاکنون ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران تاکید کرد: طبیعتاً اگر این الگو تغییر کند با رایزنی که با اعضای شورای فرماندهی ستاد تهران انجام می‌دهیم، ممکن است متناسب با تغییر آماری، مداخلات متفاوتی را با هماهنگی ستاد ملی در تهران رقم بزنیم.
سخنگوی وزارت بهداشت: تاکنون ۲۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۴۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.