ثبت رکورد جدید بیشترین موارد فوت ناشی از کرونا در ايران

ثبت رکورد جدید بیشترین موارد فوت ناشی از کرونا در ايران ، ایران بالاترین میزان مرگ و میر روزانه را از بیماری كرونا در دو ماه ، با 133 مورد اضافی ثبت کرده است ، و تعداد کل مرگ و میر نزدیک به بیش از 10 هزار مورد است ، در زمانی که تحقیقات جدید نشان می دهد که تعداد جان باختگان در زمستان گذشته ، 5 برابر آمار رسمی است.

زمستان ۹۸ شمار واقعی مبتلایان می‌تواند تا بیش از ۱۰ برابر آمار رسمی بوده باشد.

ایران بالاترین میزان مرگ و میر روزانه را از بیماری كرونا در دو ماه ، با 133 مورد اضافی ثبت کرده است ، و تعداد کل مرگ و میر نزدیک به بیش از 10 هزار مورد است ، در زمانی که تحقیقات جدید نشان می دهد که تعداد جان باختگان در زمستان گذشته ، 5 برابر آمار رسمی است.
ثبت رکورد جدید بیشترین موارد فوت ناشی از کرونا در ايران
در زمستان ۱۳۹۸ و همزمان با شیوع ویروس جدید کرونا، ۶۴۰۰ مرگ‌ اضافی نسبت به سال‌های قبل ثبت شده که با توجه به توزیع جغرافیایی‌اش می‌تواند عمدتا به کووید ۱۹ مربوط باشد. وزارت بهداشت ایران تعداد کل درگذشتگان بر اثر کرونا را ۱۲۸۴ نفر اعلام کرده است.
پیشتر یک گزارش‌ مرکز پژوهش‌های مجلس ایران شمار درگذشتگان واقعی كوويد19 تا هفته اول فروردین را نزدیک دو برابر آمار رسمی تخمین زده بود. مبنای این برآورد، حساسیت تست مورد استفاده برای تشخیص بود.
مطالعات اپیدمیولوژیک برآورد می‌کنند که در مقطع پایان زمستان ۹۸ شمار واقعی مبتلایان می‌تواند تا بیش از ۱۰ برابر آمار رسمی بوده باشد.

تعداد کل قربانیان به ۹۹۹۶ نفر افزایش یافت

سخنگوی وزارت بهداشت:
۲۵۳۱مورد مبتلای جدید به کرونا داشتیم. ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته فوت کردند.
تعداد کل مبتلایان در کشور به۲۱۲۵۰۱ نفر و تعداد کل قربانیان به ۹۹۹۶ نفر افزایش یافت، بهبود یافتگان‌ هم ۱۷۲۰۹۶ نفر هستند. ۲۸۶۹ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
در استانهای خوزستان، کردستان، هرمزگان، بوشهر و بعضی از مناطق استانهای فارس، لرستان، کرمانشاه و گلستان کاهشی در میزان ابتلا و بستری بیماران کووید۱۹ نداشته ایم.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.