۲۴ گروه برای ساخت واکسن کرونا در ایران فعالیت می‌کنند

۲۴ گروه برای ساخت واکسن کرونا در ایران فعالیت می‌کنند عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ۲۴ گروه برای ساخت واکسن کرونا در ایران فعالیت می‌کنند، گفت: یک خانواده ایرانی از آمریکا به ایران آمدند و دارند در این زمینه فعالیت می کنند.
۲۴ گروه برای ساخت واکسن در ایران فعالیت می‌کنند

۲۴ گروه برای ساخت واکسن کرونا فعالیت می‌کنند

علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه کارگروه ارزیابی فرصت‌های مدیریت کرونا، گفت: ما باید سلامت را دنبال کنیم، الان ۸۰۰۰ مر گ داریم که دائم به آن می‌پردازیم،
این موضوع هم مانند سقوط هواپیما است که وقتی می افتد خیلی مهم است اما ۱۸ هزار نفر سالیانه در حوادث رانندگی کشته می‌شوند، مهم نیست.
آقا محمدی: این اشتباه رسانه ای است ما اكنون نباید در کرونا گیر کنیم ما باید در سلامت گیر کنیم.

ما باید بسته سلامت تعریف کنیم، مطمئن باشید هر روز می‌توان در مورد یک موضوع سلامت در رسانه‌ها صحبت کرد

آقا محمدی اظهار داشت: رسانه‌ها بیشتر تماشاچی شده اند، رسانه موثر مطالبه می‌کند، آیا ما نباید در موضوعاتی که بیماری های زمینه ای در کرونا هستند پیگیر باشیم، بطور مثال فشار خون یا بیماری‌های قلبی؟
وى تاکید کرد: ما باید بسته سلامت تعریف کنیم، مطمئن باشید هر روز می‌توان در مورد یک موضوع سلامت در رسانه‌ها صحبت کرد. کرونا را وسیله ای کنیم که مردم بیشتر به سلامت توجه کنند، ما غیر از کرونا، آنفولانزا را در پیش داریم.
آقا محمدی افزود: در زمان جنگ خانه های بهداشت راه اندازی شد که الان هم در مسأله کرونا ويروس همین خانه ها فعال بودند.

چرا سریالی برای پزشکان و پرستاران کار نمی‌شود؟

آقا محمدی با تاکید بر تشویق و حمایت از اصحاب بهداشت کشور، گفت: اصحاب شغل بهداشت محرم مردم هستند؛ چرا سریالی برای پزشکان و پرستاران کار نمی‌شود؟
آقا محمدی بیان داشت: ۲۴ گروه از ۶ طریق در حال تلاش برای ساخت واکسن در ایران هستند؛ یک خانواده ایرانی از آمریکا به ایران آمدند و دارند در این زمینه فعالیت می کنند.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.