وخامت اوضاع اقتصادی در ایران

وخامت اوضاع اقتصادی در ایران

اوضاع اقتصادی در ایران

بازار سرمایه ایران، شاخص بورس با ثبت رشد بیش از ۲۳ هزار واحدی از ارتفاع یک میلیون واحد گذر کرد.این در حالی است که تا لحظه تنظیم این خبر، بیش از یک میلیارد و ۶۸۴ میلیون سهم و حق تقدم نیز به‌ارزشی بالغ بر دو هزار و ۵۶۸ میلیارد تومان در ۲۶۴هزار نوبت توسط معامله‌گران دست معامله است.
وخامت اوضاع اقتصادی در ایران
بیشترین اثر مثبت بر صعود و رکوردشکنی شاخص بورس را شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس داشته‌اند.
در بازارهای فرابورس نیز تاکنون با ثبت دادوستد ۵۲۰ میلیون ورقه به‌ارزش بیش از ۸۵۱ میلیارد تومان در ۱۱۹هزار نوبت، شاخص فرابورس رشد ۱۷۶ واحدی را تجربه کرده و در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۲۶ واحد قرار گرفته است.
شاخص بورس تهران بیش از دو ماه است که در مسیر صعودی قرار دارد و هر روز رکورد تازه‌ای به جا گذاشته است.

اقتصاد ایران دراين سال وارد چرخه رکود تورمی دیگر شده

پیمان مولوی در مورد دلیل افزایش تقاضا دربازارهای کشور گفت: اقتصاد ایران دراين سال وارد چرخه رکود تورمی دیگر شده و افزایش انتظارات تورمی باعث می‌شود تا مردم ایران برای فرار از تاثیرات تورم بالا و کاهش ارزش ریال به سمت بازارهایی مانند خودرو، سکه و ارز سوق داده شوند.
بنابراین مردم به دنبال پوشش این کاهش ارزش دارایی‌های خود هستند و طبیعی است در این فضا کسانی هستند که از این بازارها استفاده خواهند کرد.
وی ادامه داد: البته بانک مرکزی نرخ تورم هدف در سال جاری را 22 درصد اعلام کرده که بنده هنوز در مورد نحوه هدف گذاری آن آگاه نیستم
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.