داروی ایرانی ضد التهاب ریه در درمان مبتلایان کرونا تایید شد

داروی ایرانی ضد التهاب ریه در درمان مبتلایان کرونا تایید شد، محققان ایرانی ترکیب سه داروی پردنیزولون، ناپروکسن و آزیترومایسین را برای بهبودی بیماران کرونایی اعلام کردند که WHO هم آن را تأیید کرده است.

سازمان بهداشت جهانی درمان ايرانى را تأیید کرد.

دبیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری: به رغم اینکه در پروتکل‌های درمانی آمریکا و اروپا تأکید شده بود که از کورتن در درمان التهاب ریه استفاده نشود
داروی ایرانی ضد التهاب ریه در درمان مبتلایان کرونا تایید شد
محققان ایرانی ترکیب سه داروی پردنیزولون، ناپروکسن و آزیترومایسین را اسفندماه برای بهبودی مبتلايان کرونایی اعلام کردند، دیروز سازمان بهداشت جهانی این درمان را تأیید کرد.
مصطفی قانعی گفت: ۲۷ اسفند ماه بود که بر اساس تحقیقاتی که در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله بر روی بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ صورت گرفته است
نشان داده شد که ترکیب سه داروی پردنیزولون، ناپروکسن و آزیترومایسین می‌تواند باعث بهبودی سریع‌تر التهاب ریه وبهبود زودتر بیماران و افزایش اکسیژن و کاهش التهاب در ریه شود.

این درمان به تنهایی می‌تواند در فاز التهابی ریه باعث بهبود بیماران شود

قانعی ادامه داد: بررسی نتایج این تحقیق که در ۲۷ اسفند ۹۸ انجام شد از حدود ۳ هفته قبل بر اساس مجوز کمیته اخلاق شروع شده بود
و بعد از پایان، نتایج اعلام شد؛ این بدین معناست که ما از ابتدای امر ضایعه التهابی ریه را متوجه شده بودیم و درمانی مشخصی را برای آن ارائه کردیم.
قانعی گفت: در ۲۷ اسفندماه ما به این نتایج رسیدیم، مقاله آن آماده شده بود که ۱۵ روز پیش مقاله آن پذیرفته و چاپ شد.
دبیر ستاد زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: در آن تحقیق هم نشان داده شده که این ترکیب به تنهایی می‌تواند در فاز التهابی ریه باعث بهبود بیماران شود.
این در حالی بود که هم در پروتکل‌های درمانی ايلات متحده، هم در پروتکل‌های درمانی اروپا تأکید می‌کردند که از کورتن در درمان التهاب ریه استفاده نشود. تحقیقی که دیروز سازمان بهداشت جهانی از انگلیس منتشر کرد
و اولین تحقیقی است که در کشور‌های اروپایی و انگلیس انجام شده نتایج آن مبنی بر این است که استفاده از کورتن در درمان مؤثر است. این در حالی است که ما در ۲۷ اسفند ماه در رسانه‌های ايران این نتیجه را اعلام کردیم همان طور که ۱۵ روز پیش نتایج این مطالعه پذیرفته شده و اكنون چاپ شده و موجود است.
Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.