مامور شهرداری کرمانشاه متهم پرونده مرگ آسیه پناهی فقط به ۱۰ ماه زندان محکوم شد

 


مامور شهرداری کرمانشاه که به مشارکت در «قتل شبه عمد» آسیه پناهی محکوم شده بود، به ده ماه زندان و پرداخت یک دهم دیه کامل محکوم شده است.


پرونده مرگ آسیه


در ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۹۹، ماموران واحد اجرائیات شهرداری استان کرمانشاه برای تخریب تعدادی از خانه‌هایی که حاشیه‌نشینان ظاهراً بدون مجوز در شهرک سجادیه ساخته بودند به محل رفتند و تعدادی خانه، از جمله اتاقکی که آسیه پناهی و خانواده‌اش در آن سکونت داشتند را تخریب کردند. 

مأموران شهرداری و نیروهای کمکی آنها در درگیری با آسیه و دیگر حاشیه‌نشینانی که جلو تخریب خانه‌ها مقاومت می‌کردند دست به خشونت زدند و از اسپری گاز فلفل استفاده کردند. در ویدئوی منتشر شده از درگیری ماموران، آسیه پناهی در حالی که خود را چنگک بیل مکانیکی انداخته‌است، دیده می‌شود.به گفتهٔ شاهدان عینی آسیه پناهی که دچار بیماری تنگی نفس بود، در مقابل اسپری فلفل «طاقت نیاورد». او در پی این ماجرا و در مسیر انتقال به کمپ «چشمه سفید» درگذشت.


مامور شهرداری کرمانشاه  ۱۰درصد مقصر مرگ آسیه پناهی شناخته شد


مامور شهرداری کرمانشاه که به مشارکت در «قتل شبه عمد» آسیه پناهی محکوم شده بود، به ده ماه زندان و پرداخت یک دهم دیه کامل محکوم شده است.


سازمان پزشکی قانونی این مامور را فقط«ده درصد در مرگ» آسیه پناهی مقصر دانسته است.


شهرداری کرمانشاه به وعده قبلی برای دادن یک واحد آپارتمان به بازماندگان آسیه پناهی عمل نکرد و پرداخت مخارج کفن و دفن را از ده میلیون تومان به دو میلیون تومان کاهش داد که خانواده پناهی از دریافت این مبلغ خودداری کرده‌اند.


Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.