ترس رژیم ایران از قیام جدید مردم ايران

 ترس رژیم آخوندها از خیزش و وقایع سیاسی-اجتماعی غیرمنتظره در ماههای آینده، همزمان با سالگرد قیام آبان سال گذشته ، رژیم ایران شروع به سرکوب مردم کرد تا از موج جدیدی از اعتراضات جلوگیری کند



موج جدید دستگیری توسط اطلاعات با سالگرد قیام آبان  اعتراضات آبان ۹۸

اطلاعات ایران موج جدیدی از دستگیری ها را در ایران در شهرهای مختلف آغاز کرد تا از موج جدیدی از اعتراضات مصادف با اولین سالگرد قیام آبان ۹۸ جلوگیری کند.

طی هفته گذشته تعدادی از زندانیان سیاسی آزاد شده مجددا دستگیر و شماری از آنها نیز احضار شدند. یکی از بازداشت شدگان مبتلا به سرطان خون بوده و بازداشت وی باعث بوجود آمدن ریسک بالا و تهدید جانی برای اوست.

وزارت اطلاعات در روزهای گذشته در وحشت از سالگرد اعتراضات آبان ۹۸ و شرایط انفجاری جامعه در شهرهای مختلف موج جدیدی از دستگیری ها را آغاز کرده است.

روز ۲۱ آبان ۹۹ ماموران اطلاعات در شهرستان سنقر در استان کرمانشاه با یورش به محل سکونت چند تن از زندانیان سیاسی سابق با اسامی سعید اصغری، سعید صمیمی و کسری بنی عامریان، آنها را دستگیر نموده و پس از بازجویی چند ساعته به بند ۴ زندان اوین منتقل کردند.

 قیام جدید مردم ايران

مقامات ایرانی ممکن است موفق شده اند در سركوب خشم اجتماعی را که در آبان ماه کشور  را به لرزه درآورد ، اما شورش ها میزان آشفتگی رژیم را نشان داد.


ابوالفضل قدیانی یادداشت خود ، وابسته به اصلاح‌طلبان را با گرامی‌داشت یاد قربانیان اعتراضات سراسری آبان‌ماه ۱۳۹۸ آغاز کرد و خواستار یاری‌رسانی به خانواده‌های آنان برای دادخواهی شده است. 

قدیانی ضمن بیان این که در اعترضات آبان‌ماه ماموران حکومتی "به قصد کشتن معترضان قلب و مغزشان" را هدف قرار داده‌اند، تاکید کرده که این اقدام به دستور آیت‌الله خامنه‌ای صورت گرفته است.


ابوالفضل قدیانی بر این نظر است که این گونه اقدامات، بر خشم و کینه و نفرت مردم «از مستبدان» می‌افزاید و «پرونده سیاه نظام استبداد دینی و مستبد امروز ایران علی خامنه‌ای» را قطورتر می‌کند.










Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.