چهار شهروند ایرانی-آلمانی در ایران زندانی‌اند

 


دولت آلمان تاکید کرده است که به جز ناهید تقوی،‌ دست‌کم چهار شهروند دیگر این کشور هم به «دلایل سیاسی» در ایران بازداشت شده‌اند.




 چهار شهروند ایرانی-آلمانی در ایران زندانی‌اند 

دولت آلمان تاکید کرده است که به جز ناهید تقوی،‌ دست‌کم چهار شهروند دیگر این کشور هم به «دلایل سیاسی» در ایران بازداشت شده‌اند.


روزنامه دی‌ولت آلمان نوشته است: این بازداشت‌ها احتمالا با هدف افزایش فشار سیاسی بر دولت آلمان صورت گرفته است.


روز ۲۸ مهرماه امسال خبر بازداشت ناهید تقوی منتشر شد و در گزارش المانی دی‌ولت نیز فقط به نام خانم تقوی اشاره شده و نامی از سه شهروند دیگر نشان نشده است.


مریم کلارن، فرزند ناهید تقوی: «هیچ خبری از مادرش ندارد».


مریم کلارن، فرزند ناهید تقوی پیش از این توضیح داده بود: مادرش روز ۲۵ مهرماه توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شده و «هیچ خبری از مادرش ندارد».


وى تایید کرد مادرش که پیش از بازگشت به تهران در شهر کلن آلمان زندگی می‌کرد، در حوزه «حقوق ‌زنان و حقوق بشر کمک‌هایی کرده و «سابقه سیاسی نداشته است».


خانم کلارن اشاره كرد به تلاش اقوامش در تهران برای رساندن داروهای مادرش وگفت که اجازه چنین کاری به آنها داده نشده و وکیل آن‌ها نیز تاکنون امکان دسترسی به وی را نداشته است.






Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.