خودکشی یک دختر نوجوان در استان کهگیلویه

 


یک دختر نوجوان دانش آموز ۱۴ ساله ساکن شهر دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق حلق آویز کردن اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.


خودکشی یک دختر نوجوان 

یک دختر نوجوان دانش آموز ۱۴ ساله ساکن شهر دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق حلق آویز کردن اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.


 روز یکشنبه ۱۱ آبان‌ماه ۱۳۹۹، رعنا ثنایی یک دختر دانش آموز ۱۴ ساله ساکن شهر دیشموک از طریق حلق آویز کردن اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.


 سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از هفت درصد اعلام شده است.


رعنا ثنایی در خانه پدر و مادر خود در دیشموک با دار زدن خود اقدام به خودکشی کرد. پس از آنکه خانواده متوجه این اقدام فرزندشان شدند به اورژانس اطلاع دادند و هلی‌کوپتری برای اعزام وى بیمارستان به دیشموک فرستادند اما پس از انتقال به بیمارستان فوت كرد. و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

رعنا ثنایی به خاطر نداشتن تلفن همراه هوشمند خودکشی کرد


خانواده رعنا ثنایی دختر نوجوان پس از حضور در بیمارستان گفته‌اند که فرزندشان به خاطر نداشتن تلفن همراه هوشمند و عدم امکان حضور در کلاس‌های آنلاین خودکشی کرده است اما منابع محلی مدعی شدند مسئله ازدواج اجباری او مطرح بوده است

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی‌های سالانه از سوی سازمان پزشکی قانونی بیش از ۷ درصد اعلام شده است.












Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.