اضافه شدن یک رشته ورزشی در بخش زنان

 به دلیل رکوردشکنی فرزانه فصیحی در مسابقات باشگاهی کشور، دوومیدانی به عنوان سومین رشته اعزامی به بازی‌های ساحلی آسیا در بخش زنان اضافه شد.

اضافه شدن یک رشته ورزشی در بخش زنان

 به دلیل رکوردشکنی فرزانه فصیحی در مسابقات باشگاهی کشور، دوومیدانی به عنوان سومین رشته اعزامی به بازی‌های ساحلی آسیا در بخش زنان اضافه شد.



 پیش از این ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی اعزام ۱۱ رشته به بازی‌های ساحلی آسیا را مصوب کرد. این مصوبه شامل نه رشته در بخش مردان و دو رشته در بخش زنان بود.

بسکتبال سه نفره و کبدی رشته‌هایی بودند که در بخش زنان سهمیه حضور در بازی‌های ساحلی آسیا را کسب کردند، ولى با توجه به رکوردشکنی  فرزانه فصیحی، دوومیدانی هم در این بخش صاحب سهمیه اضافه شده است.

دوومیدانی دربخش بانوان بسهمیه حضور در بازی‌های ساحلی آسیا را کسب کرد

شهریورماه گذشته و در جریان مسابقات لیگ دوومیدانی، فرزانه فصیحی در دوی ۱۰۰ متر با زمان ۱۱ ثانیه و ۶۸ صدم ثانیه رکوردشکنی کرده است و بعد از ۸ سال رکورد این ماده که در اختیار مریم طوسی بود را از آن خود کرد.

به دليل این عملکرد بزرگ دوومیدانی هم مجاز به اعزام نماینده در بخش زنان برای بازی‌های ساحلی آسیا شده تا با اعزام فرزانه فصیحی شرایط را برای نمایش توانمندی‌های وی مهیاتر کند به خصوص که فصیحی سال گذشته یک ماه پس از رکود شکنی در مسابقات داخل سالن بلگراد (۷ ثانیه و ۲۹ صدم ثانیه) در مسابقات کاپ استانبول هم با ثبت زمان ۷ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه رکورد دیگری از خود به جا گذاشت.


 شورای المپیک آسیا ۲ تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۱  زمان جدید مقرر برای برگزاری این دوره بازی‌ها است.







Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.