عضو فراکسیون زنان مجلس : "حجاب را تبدیل به قانون کنیم"

 


زهره الهیان نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: "اعضای کمیسیون فرهنگی باید توجه جدی به وضعیت مد و لباس کشور داشته باشند و آن را در اولویت‌ و دستور کار خود قرار دهند."



عضو فراکسیون زنان  مجلس : "حجاب را تبدیل به قانون کنیم"


زهره الهیان نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: "اعضای کمیسیون فرهنگی باید توجه جدی به وضعیت مد و لباس کشور داشته باشند و آن را در اولویت‌ و دستور کار خود قرار دهند."


الهیان در ادامه از لزوم قانونی شدن حجاب در کشور خبر داد و گفت: "در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بحث عفاف و حجاب برای دستگاه‌ها وظایفی در نظر گرفته شده است اما شاهد عدم اجرای آن هستیم و دستگاه‌های متولی در این زمینه به وظایف خود عمل نمی‌کنند بنابراین پیشنهاد ما این است که آن را تبدیل به قانون کنیم تا امکان نظارت مجلس بر آن بیشتر شود."

عضو فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پوشش و عفاف نشان‌دهنده تفکر افراد است و متأسفانه این موضوع هرگز به جامعه ما منتقل نشده اما باید برای کودکان و نوجوانان این امر را تبیین کنیم که پوشش نامناسب نشان از عدم توجه به کرامت انسانی است 


 این روزها زنان با مشکلاتی رو به رو هستند

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی هم و غمش این است که حجاب را اجباری‌تر و راه را بر نقض حقوق اولیه زنان هموارتر کند.


این در حالی‌ست که این روزها زنان با مشکلاتی مثل تبعیض جنسیتی در سهمیه دانشگاهی، تبعیض در اشتغال، تجاوز، قتل‌های ناموسی و مشکلات زیاد دیگر رو به رو هستند.









Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.