گوجه فرنگی ۴ هزارتومان می‌شود

 


معاون بازرگانی سازمان تعاونی روستایی: تا شنبه در تمامی میادین تهران گوجه‌های خریداری شده از کشاورزان که از نوع بوشهری هستند با قیمت حدود ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود


گوجه فرنگی ۴ هزارتومان می‌شود


معاون بازرگانی سازمان تعاونی روستایی: تا شنبه در تمامی میادین تهران گوجه‌های خریداری شده از کشاورزان که از نوع بوشهری هستند با قیمت حدود ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود


مرتضی معتمد به این که سازمان تعاونی روستایی هیچ محدودیتی در خرید گوجه از کشاورزان و عرضه این محصول به میادین میوه و تره بار ندارد اشاره كرد اظهار داشت كه تا روز شنبه در تمامی میادین تهران گوجه‌های خریداری شده از کشاورزان که از نوع بوشهری هستند با قیمت حدود ۱۱ هزار تومان عرضه می‌شود و تا اواسط هفته آینده نیز در تمامی میادین میوه و تره بار کلانشهر‌ها این محصول عرضه خواهد شد.



قیمت این گوجه فرنگی به حدود چهار هزار تومان می‌رسد





معاون بازرگانی سازمان تعاونی روستایی تصريح داد: عرضه گسترده گوجه در میادین میوه و تره بار تهران از پنجشنبه آغاز شده و با افزایش تولید تا دو هفته قیمت گوجه فرنگی به حدود چهار هزار تومان می‌رسد.




وی  تاکید کرد كه هیچ محدودیتی در عرضه این محصول به میادین میوه و تره بار وجود ندارد: قیمت گوجه در خرده فروشی‌ها هم اکنون بین شش تا ۲۵ هزار تومان است، ولی با عرضه گسترده این محصول انتظار می‌رود که تا دو هفته آینده هم قیمت آن کاهش چشمگیر داشته باشد و هم نیاز صنایع تبدیلی برطرف شود.




Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.