اخطاری درباره تخلیه با تخریب خانه زن بندرعباسی صادر نشده

 سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس یازدهم از عیادت خود از زن بندرعباسی خبر داد واعلام كرد که هیچ اخطار قبلی مبنی بر تخلیه یاتخریب خانه زن بندرعباسی صادر نشده بود.

اخطاری درباره تخلیه با تخریب خانه زن بندرعباسی صادر نشده

سمیه رفیعی، نماینده تهران در مجلس با اشاره به عیادت خود از زن بندرعباسی که آلونکش توسط عوامل شهرداری این شهر تخریب شد، با استناد به پرس و جوی خود از مسئولین شهری اعلام کرد که هیچ اخطار قبلی مبنی بر تخلیه یاتخریب خانه زن بندرعباسی صادر نشده بود.



رفیعی اظهار داشت : این خانم یک معلولیت جسمی داشت و از بهزیستی مبلغی بسیار جزئی دریافت می‌کرد، با وجود اينكه مامورین شهرداری برخورد نامناسبی با او انجام می‌دهند.

رفیعی همچنین درباره وضعیت جسمانی زن بندرعباسی بيان كرد : پرستاران بخش اظهار کردند که ایشان ۵۰ درصد سوختگی داشته اما برای بررسی دقیق تر میزان و کیفیت سوختگی نیاز است تا در روزهای آتی پانسمان‌های این خانم باز شود و تشخیص پزشکی داده شود.

در جریان تخریب آلونک یک زن در بندرعباس نیز ماموران شهرداری با ساکنان درگیر شدند و این زن در اعتراض به تخریب خانه‌اش خودسوزی کرد.

ماجرای تخریب خانه زن بندرعباسی
طی دو روزهاى  گذشته ويديو با عنوان تخریب خانه‌ای در محله اسلام آباد که در برخی گروه‌ها به نام محله آیت الله غفاری بندرعباس اعلام شده در فضای مجازی منتشر شد.
 پس از وقوع این موضوع خبری مبنی بر خودسوزی زن ۳۵ ساله منتشر شد که فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاكيد كرد: این خانم اکنون با ۱۷ درصد سوختگی از ناحیه دست و قفسه سینه، در بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است.













Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.