کشف حدود ۱۵ سایت و حساب برای فروش نوزدان در فضای مجازی


رئیس پلیس فتا تهران: حدود ۱۵ سایت و حساب برای فروش نوزدان در فضای مجازی کشف شده است.

کشف حدود ۱۵ سایت و حساب برای فروش نوزدان در فضای مجازی
رئیس پلیس فتا تهران: پدیده فضای مجازی وقوع برخی جرایم را تسهیل کرد و جرایمی از قبیل خرید و فروش نوزاد را تبدیل به جرایمم تکامل یافته کرده، در این خصوص حدود ۱۵ سایت و حساب برای فروش نوزدان در فضای مجازی کشف شده است.


سرهنگ داود معظمی گودرزی اضافه كرد: پدیده فضای مجازی وقوع برخی جرایم را تسهیل کرده و جرائمی از قبیل خرید و فروش نوزاد را تبدیل به جرایم تکامل یافته کرده است؛ و حدود ۱۵ سایت و حساب برای فروش نوزدان در فضای مجازی کشف شد.
وی در ادامه گفت : پس از پیگیری های صورت گرفته متوجه شدیم که تمامی این جرائم بوسیله فرد خاصی مدیریت می‌شود و با اقدامات صورت گرفته درپلیس فتا طی ۴۸ ساعت توانستیم تا دو نوزاد چند ماهه و چند روزه را پیدا کنیم.
طی ۴۸ ساعت توانستیم تا دو نوزاد چند ماهه و چند روزه را پیدا کنیم

سرهنگ داود معظمی گودرزیگفت : پس از پیگیری های صورت گرفته متوجه شدیم که تمامی این جرائم بوسیله فرد خاصی مدیریت می‌شود و با اقدامات صورت گرفته درپلیس فتا طی ۴۸ ساعت توانستیم تا دو نوزاد چند ماهه و چند روزه را پیدا کنیم.


رئیس پلیس فتا تهران بزرگ : نکته مهم تر در خرید و فروش نوزاد توسط سایتهای مختلف این است که در زيادى از این معاملات حتی نوزادی به فروش نمی‌رسد و توسط آگهی هایی که در فضای مجازی انتشار می یابد کلاهبرداری از خواهان نوزادان صورت می‌گیرد. گودرزی ادامه داج: تا به این لحظه تعداد کثیری از این افراد را دستگیر کرده ایم؛ اما دغدغه اصلی پلیس، امنیت روانی جامعه است.

سرهنگ گودرزی گفت: ضریب نفوذ اینترنت طی چند سال گذشته به شدت بالا رفته است؛ و این اتفاق هاى منجر به ظهور مشکلات و تعارضاتی در قالب جرائم سایبری شده است.


Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.