سقوط دانش آموز از کوه برای دسترسی به اینترنت

 


دانش آموز اهل روستای رومشتیک قاین که برای دسترسی به اینترنت و شرکت در کلاس آنلاین به بالای کوه رفته بود به دلیل سقوط از کوه راهی بیمارستان شد.


سقوط دانش آموز از کوه برای دسترسی به اینترنت


دانش آموز اهل روستای رومشتیک قاین که برای دسترسی به اینترنت و شرکت در کلاس آنلاین به بالای کوه رفته بود به دلیل سقوط از کوه راهی بیمارستان شد.


اما مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در رابطه با سقوط یک دانش آموز از کوه بيان كرد: با توجه به فصل برداشت زعفران، این دانش‌آموز به همراه خانواده برای چیدن گل زعفران به روستای رومشتیک رفته و به بالای تپه صعود کرده بود که این اتفاق افتاده است.


دانش آموز برای چیدن زعفران به کوه رفته


اين دانش آموز  تلاش برای دسترسی به اینترنت در ارتفاعات روستای رومشتیک قاین موجب سقوط یک دانش آموز از کوه شد.


اين دانش آموز  که به شدت دچار آسیب دیدگی از جمله در ناحیه چشم و صورت شده است جهت درمان به بیمارستان منتقل شده است.


اما مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، مدعی شده است که این دانش آموز برای چیدن زعفران به کوه رفته و سقوط او ارتباطی به عدم دسترسی به اینترنت ندارد


محمد علی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حضور در کلاس درس اجباری نیست اضافه شد: کلاس همان روز ساعت ۱۷ بوده و این دانش‌آموز هم در جلسه گذشته با تلفن خواهرش در همان روستای نوغاب وارد شبکه شاد ‌شده است.


واقعی همچنین مدعی شد: علاوه بر این در مناطقی از استان که اینترنت وجود ندارد، درسنامه برای دانش‌آموزان توزیع می‌شود و دانش‌آموز لازم نیست برای وصل شدن به شبکه شاد به ارتفاعات برود.


Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.