دستور تهیه ماکارونی با مرغ


ماکارونی یکی از غذاهای پرطرفدار از محبوب ترین غذاهای  ایرانی می باشد


طرز تهیه ماکارونی با مرغ:


ماکارونی یکی از غذاهای پرطرفدار از محبوب ترین غذاهای  ایرانی می باشد


مواد لازم تهیه ماکارونی با مرغ:

سینه مرغ 500 گرم

ماکارونی 700 گرم

فلفل دلمه ای 2 عدد

پیاز 2 عدد

سیر 5 عدد

فلفل سیاه، نمک و زردچوبه   1 قاشق غذاخوری

روغن زیتون

رب گوجه 100 گرم

گوجه 2 عدد

طرز تهیه ماکارونی با مرغ:

در آغاز قابلمه ای را پر از آب کنید و مقداری روغن و نمک بریزید و بگذارید بجوشد و بعد از اینکه جوش آمد ماکارونی ها را نصف کرده و درون قابلمه بریزید و با چنگال به خوبی هم بزنید تا رشته های ماکارونی به یکدیگر نچسبد و بعد از گذشت 5 دقیقه وقتی ماکارونی ها نرم شدن آن را با آب سرد آبکش کنید و کنار بگذارید تا آب آن خالی شود


سینه مرغ را در اندازه های مناسب خرد می کنیم و سپس تابه ای را روی شعله قرار می دهیم و مقداری روغن زیتون درون تابه می ریزیم و سپس سینه مرغ خرد شد

وقتی مقداری سینه مرغ پخت سپس به اندازه یک قاشق کره به تابه اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا هم مرغ نسوزد

سپس پیاز هایی را که به صورت خلالی خرد شده است را به تابه اضافه می کنید و مقداری هم می بزنید و دوباره درب تابه را  بگذارید.


وقتی پیاز ها به خوبی نرم شد سیر و فلفل دلمه ای که به صورت ریز خرد شده است را اضافه  کنید و مقداری هم بزنید و بعد از آنکه مواد ترکیب شدن نمک، فلفل و زردچوبه را اضافه کنید .



وقتی فلفل دلمه ای نرم شد رب گوجه را اضافه کنید و به خوبی هم می زنیم و بعد از پنج دقیقه گوجه خرد شده را اضافه میکنیم ومنتظر می بمانید تا مایه به خوبی جا بیفتد.


قابلمه مناسبی را انتخاب بکنید و کف آن را مقداری روغن می ریزیم و سپس نصف ماکارونی که از قبل آماده کردید را درون قالبمه ریزید و سپس مایه ماکارونی را درون قابلمه خالی کنید و مقداری ماکارونی و مایه را مخلوط کنید و سپس نصف دیگر ماکارونی را بریزید و دوباره مخلوط بکنید  و می بگذارید به مدت 30 دقیقه دم بکشد.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.