به دليل فقدان امکانات پزشکی مناسب قطع شدن دست یک کودک در سیستان و بلوچستان

 قطع شدن دست یک کودک در سیستان و بلوچستان ، کمپین فعالان بلوچ خبر داد که دست یک کودک هشت ساله در پی حمله یک تمساح پوزه کوتاه و به دلیل فقدان امکانات پزشکی قطع شده است.

قطع شدن دست یک کودک در سیستان و بلوچستان به دلیل حمله گاندو

قطع شدن دست یک کودک در سیستان و بلوچستان، کمپین فعالان بلوچ خبر داد که دست یک کودک هشت ساله در پی حمله یک تمساح پوزه کوتاه و به دلیل فقدان امکانات پزشکی قطع شده است.

پیش از این نیز چند کودک در استان سیستان و بلوچستان که برای برداشتن آب به برکه‌ها رفته بودند، بر اثر حمله گاندوها دست و پای خود را از دست داده یا جان باخته‌اند.

روز ۲۱ مرداد یک گاندو به امیرحمزه، کودک هشت ساله در روستای هوت‌گت در شهرستان دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان ، حمله کرد.

به دليل فقدان امکانات پزشکی مناسب قطع شدن دست یک کودک

روز ۲۱ مرداد یک گاندو به امیرحمزه، کودک هشت ساله در روستای هوت‌گت در شهرستان دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان ، حمله کرد.

کمپین فعالان بلوچ نوشت امیرحمزه به بیمارستان «امام علی» چابهار منتقل شد، اما به‌ علت «نبود تجهیزات مناسب پزشکی و همکاری نکردن مسئولان برای انتقال او از طریق اورژانس هوایی به کرمان»، خانواده این کودک او را به شهر کراچی پاکستان منتقل کردند.


این کمپین به نقل از یک «منبع مطلع» خبرداد: «پزشکان شهر کراچی پاکستان به‌دلیل نرسیدن به‌موقع امیرحمزه به بیمارستان و برای جلوگیری از انتقال سموم سرطان‌زا به دیگر نقاط بدن، دست او را از مچ قطع کرده‌اند.»

پیشتر در تاریخ ۲۸ تیرماه سال گذشته نیز حوا رئیسی، ۹ ساله و ساکن روستای «مولاآباد کشاری» در شهرستان راسک به دليل حمله گاندو دست خود را از دست داده بود.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.