مینو محرز: ویروس کرونا قوی و واگیرتر شده و پاییز بسیار بدی خواهیم داشت

 مینو محرز: «ویروس کرونا قوی و واگیرتر شده و پاییز بسیار بدی خواهیم داشت»، مینو محرز،‌ عضو کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا ويروس با تاکید بر اینکه مقابله با کرونا را «شل گرفته‌ایم»،‌ گفت: «ویروس کرونا قوی و واگیرتر شده و پاییز بسیار بدی خواهیم داشت».

ویروس کرونا قوی و واگیرتر شده و پاییز بسیار بدی خواهیم داشت

مینو محرز،‌ عضو کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا ويروس با تاکید بر اینکه مقابله با کرونا را «شل گرفته‌ایم»،‌ گفت: «ویروس کرونا قوی و واگیرتر شده و پاییز بسیار بدی پیش رو داریم».

وى روز یک‌شنبه با اشاره به اینکه ویروس کرونا جهش پیدا کرده و قدرت سرایت آن حدود ۱۰ برابر شده، گفت ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی توسط وزارت بهداشت «جلوی گسترس کرونا را در مراسم محرم نمی گیرد».

مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر رسید

از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۶۱ نفر از آنها بستری شدند.


مجموع بیماران کووید۱۹ در ايران به ۳۲۶ هزار و ۷۱۲ نفر رسید، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۲۸۴ هزار و ۳۷۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، ۴۰۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، تا کنون دو میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.