اصول شیک پوشی برای خانم ها و آقایان

 اصول شیک پوشی برای خانم ها و آقایان ، شیک پوشی یکی از دغدغه های امروزه مردم است. شيک پوشی یعنی انتخاب درست لباس برای انواع مجالس و همچنین ترکیب پوشیدن درست لباس ها است.

چرا اصول شیک پوشی را رعایت کنیم ؟

ظاهر شما نشان دهنده ی شخصیت شماست بخاطراينكه انتخاب لباس و شیک پوشی اهمیت فراوانی دارد زیرا با پوشیدن لباس های خوب این پیام را به دیگران منتقل می کنید که به خودتان اهمیت می دهید.

اصول شیک پوشی

کمد لباس ها را بررسی کنید
قبل از خرید لباس های جدید لباس های داخل کمدتان را بررسی کنید و از خود بپرسید ايا موقعیت های مختلفی مانند مراسم عروسی، ختم، مصاحبه ی کاری، مناسبت های رسمی، جشن تولد، فارغ التحصیلی و سالگرد، لباس مناسب دارید.

انتخاب لباستان بر اساس موقعیت
لباس هایی که برای مراسمات و موقعیت های مختلف تهیه می کنیم باید با هم متفاوت باشد زیرا برای هر موقعیتی قواعد و اصول معینی وجود دارد.

سایز مناسب بپوشید
برای خوش پوشی و زیبا به نظر رسیدن باید لباستان کاملا اندازه ی بدن تان و متناسب با فرم بدنتان باشد

لباس هایی که دوست دارید را بپوشید
اگر به هر دلیلی از لباس هایی که پوشیده اید راضی نباشید وهميشه احساس ناآرامی و بی قراری کنید اعتماد به نفس تان از بین می رود پس همیشه سعی کنید لباسی بپوشید که از آنرا دوست داشته باشید.

ترکیب رنگ در شیک پوشی

وب سایت های مد را دنبال کنید تا با اصول شیک پوشی آشنا شوید، برای اینکه لباس های به روز و زیبایی انتخاب کنید بهتر است سایت ها و نشریات تخصصی که برای خانم ها و آقایان وجود دارند را دنبال کنید .

از تایید نشدن نترسید
لباس های شما باید بازتاب سلیقه ی شخصی تان باشد و باید به گونه ای باشد که در آنها احساس خوبی داشته باشید . از این که مورد تأیید دیگران نباشید، ترسید زیرا مهم این است که لباس به شما بیایدو خودتان آن را دوست داشته باشید و احساس خوبی به آن داشته باشید.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.