پوشش تأمين مالى حزب الله از سوى بنيادهاى خيريه قطر

 پوشش تأمين مالى حزب الله از سوى بنيادهاى خيريه قطر ، روزنامه آمریکایی فاکس نیوز گزارش داد که اسناد جدیدی را به دست گرفته است که نشانگر مشارکت خانواده حاکم در قطر در تأمین مالی حمل و نقل اسلحه به گروه حزب الله است.

بنیادهای خیریه قطر پوششی برای تأمین مالی حزب الله

روزنامه آمریکایی فاکس نیوز گزارش داد که اسناد جدیدی را به دست گرفته است که نشانگر مشارکت خانواده حاکم در قطر در تأمین مالی حمل و نقل اسلحه به گروه حزب الله است. از جمله به خطر انداختن جان حدود 10 هزار سرباز آمریکایی مستقر در کشور کوچک.

پوشش تأمين مالى حزب الله از سوى بنيادهاى خيريه قطر

این شبکه تلویزیونی در گزارشی در وب سایت خود اعلام کرد که پایگاه عدید میزبان پاسگاه فرماندهی مرکزی ایالات متحده و بسیاری ازاسلحه نیروی هوایی ایالات متحده است.

حمایت قطر از حزب الله لبنان

شبکه آمریکایی “فاکس نیوز” در گزارش خود شواهدی از دخالت قطر در تأمین بودجه حزب الله پرده برداشت، در آن گزارش ، همچنین تلاش های قطر برای پنهان کردن این تأمین بودجه را نشان داد.

از اینجا تماشا کنید

https://www.aparat.com/v/rmbeD

در این گزارش آمده است ، نماینده ویژه امنیتی “جیسون ج” که نام مستعار آن است ، در تجارت خرید اسلحه در قطر نفوذ کرد و اعلان كرد که “ یک عضو خانواده حاکم ” اجازه تحویل تجهیزات نظامی به حزب الله را داده است.

روزنامه افزود: جیسون ج یک فایل را ارائه داد ، تأیید شده توسط این شبكه ، نقش یکی از اعضای خانواده حاكم قطر را از اوایل سال 2017 در یك برنامه بزرگ برای تأمین مالی تروریسم مستند كرد.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.