تشدید بیماری زینب جلالیان در زندان كرمان

تشدید بیماری زینب جلالیان در زندان كرمان ،طبق آخرین گزارش اعلام شده توسط دنیز جلالیان ، خواهر زینب جلالیان، وضعیت سلامت جسمانی وی نگران کننده بوده است.

تشدید بیماری زینب جلالیان در زندان

طبق آخرین گزارش اعلام شده توسط دنیز جلالیان، خواهر زینب جلالیان، وضعیت سلامت جسمانی وی نگران کننده بوده است.

دنیز جلالیان خواهر زینب جلالیان گفت با وجود پایان دادن به اعتصاب غذا وضعیت جسمانی خواهرش مناسب نبوده و به سختی نفس می‌کشیده و معلوم بوده که بیماری‌اش تشدید شده است.

تشدید بیماری زینب جلالیان در زندان كرمان

زینب جلالیان زندانی سیاسی در اردیبهشت‌ماه از زندان خوی به ارومیه و کرمانشاه و در نهایت به زندان قرچک منتقل شد.

وى از روز شنبە ٣١ خرداد همراه با سکینە پروانە، دیگر زندانی محبوس در زندان قرچک ورامین، اعتصاب غذای خود را آغاز کرد و در ششمین روز اعتصاب به زندان کرمان منتقل شد .

زینب جلالیان در زندان قرچک به کرونا مبتلا شد

دنیز جلالیان خواهر زینب جلالیان گفت با وجود پایان دادن به اعتصاب غذا وضعیت جسمانی خواهرش مناسب نبوده و به سختی نفس می‌کشیده و معلوم بوده که بیماری‌اش تشدید شده است.

در همین حال خواهر زینب جلالیان بيان كرد که او در زندان قرچک به کرونا مبتلا شده بود اما مورد رسیدگی پزشکی قرار نگرفته و در یک اتاق با چند زندانی دیگر نگهداری شده بود.

زینب جلالیان، اسفند ۱۳۸۶ در کرمانشاه بازداشت و به «اقدام علیه امنیت ملی» و «محاربه» از طریق عضویت در حزب «حیات آزاد کردستان» (پژاک) متهم شده بود.

او ابتدا به اعدام محکوم شده بود اما این حکم به حبس ابد تغییر یافته.جلالیان در زندان به بیماری‌های متعددی از جمله اختلال در بینایی، ناخنک چشم و برفک دهان مبتلا شده است.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.