پس از شرکت در حمایت از تروریسم..خواهان اخراج سفیر قطر در بلژیک است

 خواهان اخراج سفیر قطر در بلژیک است، در ساعات اخیر ، اخبار منتشر شده حاکی از آن بود که سفیر قطر در بلژیک ، عبدالرحمن بن محمد سلیمان الخلیفی ، با کمک یک شرکت بزرگ روابط عمومی آلمان در پنهان کردن جرم حمایت دوحه از حزب الله همکاری کرده است.

خواهان اخراج سفیر قطر در بلژیک است

در ساعات اخیر ، اخبار منتشر شده حاکی از آن بود که سفیر قطر در بلژیک ، عبدالرحمن بن محمد سلیمان الخلیفی ، با کمک یک شرکت بزرگ روابط عمومی آلمان در پنهان کردن جرم حمایت دوحه از حزب الله همکاری کرده است.

که طی آن الخلیفی مبالغ هنگفتی را به یک مأمور سابق اطلاعاتی غرب پیشنهاد کرد ، در یک رسوایی جدید که به پرونده قطر برای تروریسم اضافه شده است.

این کار در سال 2016 آغاز شد ، هنگامی که یک عامل آلمانی که در رسانه ها به عنوان جیسون ج شناخته شده بود ، کار خود به طور مخفیانه در دوحه آغاز کرد، به سود یک آژانس اطلاعاتی غربی ، با هدف جمع آوری اطلاعات در مورد فعالیت قطر در تأمین مالی سازمان های تروریستی.

پوشش تأمين مالى حزب الله از سوى بنيادهاى خيريه قطر

این مأموریت که تا ابتدای سال 2017 ادامه داشت ، با بدست آوردن جیسون ج یک فایل سند ارزشمند حاوی اطلاعات مربوط به معامله تسلیحاتی که یک شرکت قطری از اروپای شرقی برای حزب الله خریداری کرده بود ، به پایان رسید.

بودجه جمع آوری شده توسط دو سازمان قطری که تحت پوشش کار خیرخواهانه فعالیت می کنند ، به سود شبه نظامیان لبنانی ، با آگاهی از یک عضو خانواده حاکم قطر و مقامات دولتی.

اخراج سفیر قطر در بلژیک

از طرفی ، یک سازمان حقوق بشر آمریکایی بخاطر دخالت وی در حمایت و تأمین مالی معاملات اسلحه برای حزب الله ، خواستار اخراج سفیر قطر در بلژیک ، عبد الرحمن بن محمد سلیمان الخلیفی شد.

به نقل از شبکه “فاکس نیوز” آمریکایی ، مقامات اروپایی همچنین خواستار مسدود تمام حساب های بانکی قطر شدند و خاطرنشان کردند که موسسات قطر از پاسخگویی به سوالات مربوط به تأمین اعتبار حزب الله خودداری کردند.

سازمان حقوق بشر آمریكا خواستار که برای تأمین بودجه سازمان های تروریستی ، علیه قطر اقدامات لازم انجام شود.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.