یک انجمن آمریکایی از ایران خواست به آزار نسرین ستوده و خانواده‌اش پایان بدهد

 یک انجمن آمریکایی از ایران خواست به آزار نسرین ستوده و خانواده‌اش پایان بدهد، در بیستمین روز اعتصاب غذای نسرین ستوده، در اعتراض به شرایط «ناعادلانه و غیرقانونی» زندانیان، انجمن قلم آمریکا با انتشار بیانیه‌ای خواستار آزادی فوری او و سایر زندانیان سیاسی در ایران شد.

یک انجمن آمریکایی از ایران خواست به آزار نسرین ستوده و خانواده‌اش پایان بدهد

یک انجمن آمریکایی از ایران خواست به آزار نسرین ستوده و خانواده‌اش پایان بدهد، در بیستمین روز اعتصاب غذای نسرین ستوده، در اعتراض به شرایط «ناعادلانه و غیرقانونی» زندانیان، انجمن قلم آمریکا با انتشار بیانیه‌ای خواستار آزادی فوری او و سایر زندانیان سیاسی در ایران شد.

و روز جمعه، هفتم شهریور، در پایگاه رسمی انجمن قلم منتشر شده، مدیر بخش «آزادی بیان در معرض خطر» این انجمن، نیز با بیان این‌که خانم ستوده «عمر خود را صرف حمایت از حقوق بشر ایرانیان به ویژه زنان» کرده، نسبت به سلامت و سرنوشت او در زندان اظهار نگرانی کرد.

همزمان فعالان مدنی با انتشار فراخوانی در توئیتر از کابران خواسته‌اند در حمایت از نسرین ستوده طوفان توئیتری» راه بیاندازند.

 نسرین ستوده را آزاد کنید

فعالان مدنی با انتشار فراخوانی در توئیتر از کابران خواسته‌اند در حمایت از نسرین ستوده طوفان توئیتری» راه بیاندازند.

بسیاری از کاربران ایرانی شبکه‌ اجتماعی توییتر شامگاه شنبه ۸ شهریور با انتشار توییت‌هایی خواستار آزادی نسرین ستوده، وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر، شدند.

نسرین ستوده از ۱۹ روز قبل در اعتراض به شرایط زندانیان سیاسی دست به اعتراض زده است. او این شرایط «ناعادلانه» را خوانده و تاکید کرده که شیوع ویروس کرونا اوضاع را «بدتر» نیز کرده است.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.