سازمان عفو بین الملل خواهان آزادی فاطمه داوند از بازداشت شدگان اعتراضات آبان ۹۸ شد

 سازمان عفو بین الملل خواهان آزادی فاطمه داوند ،سازمان عفو بین الملل بيان كرد که فاطمه داوند پس از یک محاکمه ناعادلانه که در آن به «اعترافات» او استناد شده و او گزارش کرده که بر اثر شکنجه و سایر بدفتاری‌ها به دست آمده، به زندان محکوم شده است.

سازمان عفو بین الملل خواهان آزادی فاطمه داوند

سازمان عفو بین الملل بيان كرد که فاطمه داوند پس از یک محاکمه ناعادلانه که در آن به «اعترافات» او استناد شده و او گزارش کرده که بر اثر شکنجه و سایر بدفتاری‌ها به دست آمده، به زندان محکوم شده است.

سازمان عفو بین الملل از مقامات ایرانی می‌خواهد که فاطمه داوند را آزاد کنند، چرا که او تنها به دلیل استفاده صلح‌آمیز از حقوق خود از طریق حق آزادی تجمعات و «اعترافات» اجباری زندانی شده است.

فاطمه داوند زندانی سیاسی

فاطمه داوند زندانی سیاسی که پیشتر در احکامی جداگانه در بوکان و مهاباد مجموعا ۵ سال و پنج ماه حبس و ۳۰ ضربه شلاق محکوم شد، و به زندان ارومیه منتقل شد.

اعتراف اجباری این خانم چند روز پس از بازداشت وی در جریان تجمعات اعتراضی آبان ۹۸ از شبکه دو صدا و سیما پخش شد. خانم داوند در ۶ فروردین ماه جاری با تودیع قرار یک میلیارد تومانی به صورت موقت از زندان ارومیه آزاد شده بود.

ديروز پنجشنبه ۱۶ مردادماه ۱۳۹۹، فاطمه داوند، شهروند بوکانی که در جریان اعتراضات آبان‌ماه ٩٨ بازداشت و به حبس محکوم شده بود، جهت اجرای حکم به زندان ارومیه انتقال یافت.

خانم داوند پس از اتمام بازجویی در بازداشتگاه اداره اطلاعات ارومیه به بند زنان زندان مرکزی این شهر منتقل و ششم فروردین‌ماه سال جاری با قرار وثیقه یک میلیارد تومانی به شیوه موقت از زندان آزاد شده.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.