دوچرخه سواری بانوان در خراسان رضوی ممنوع شد

دوچرخه سواری بانوان در خراسان رضوی ممنوع شد ،ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی ممنوعیت دوچرخه‌سواری زنان در مکان‌های عمومی را اجرایی کرد.

ممنوعیت دوچرخه‌سواری بانوان

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی ممنوعیت دوچرخه‌سواری زنان در مکان‌های عمومی را اجرایی کرد.

مهدی روزبهانه، رئيس هیئت دوچرخه‌سواری استان خراسان رضوی این ستاد گفت «مجوزهای مربوط» در این زمینه را گرفته است و «تصویب شد دوچرخه‌سواری زنان در مکان‌های عمومی و در ملاء علام» ممنوع باشد.

ممنوعیت دوچرخه‌سواری بانوان

ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک سازمان حکومتی است که در همه شهرهای ایران شعبه دارد. در شورای مرکزی این نهاد، چهره‌هایی چون وزرای علوم، آموزش و پروش و فرهنگ ارشاد، یک عضو مجلس خبرگان، دبیر شورای عالی حوزه علمیه و رئيس سازمان صداوسیما حضور دارند.

مخالفت با دوچرخه‌سواری زنان در مکان‌های عمومی

احمد علم‌الهدی،‌ امام جمعه مشهد، نیز اول تیرماه سال جارى ضمن مخالفت با دوچرخه‌سواری زنان در مکان‌های عمومی گفت که باید زنان در مکان‌هایی «دور از نگاه مردها» دوچرخه‌سواری کنند.

او تايید کرده بود که اگر زنان در مکان‌های عمومی مثل دانشگاه دوچرخه‌سواری کنند، آتش «غرایز جنسی جوانان» را شعله‌ور می‌کنند و دانشگاه «کانون فساد» مى ‌شود.

علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی آذرماه سال ۹۶ در پاسخ به سوالی پاسخ داد: دوچرخه سواری بانوان در مکان‌های عمومی«جایز نیست».

اعضای هیات دوچرخه‌سواری سبزوار استعفا کردند

اعضای هیات دوچرخه‌سواری سبزوار در خراسان رضوی، در اعتراض به ممنوعیت دوچرخه‌سواری زنان استعفا کردند.

شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر سبزوار در خراسان رضوی ، دوچرخه‌سواری زنان را ممنوع اعلام کرده‌ ‌اند و شورای فرهنگ عمومی ، خواستار نصب تابلوهایی درباره ممنوع بودن دوچرخه‌سواری زنان شده است.

شورای فرهنگ عمومی ، خواستار از اعضای هیات دوچرخه‌سواری سبزوار که بگویند دوچرخه‌سواری زنان ممنوع است.

اما تمام اعضای هیات دوچرخه‌سواری سبزوار که همه به جز یک نفر، مرد هستند، در اعتراض به ممنوعیت دوچرخه‌سواری زنان ششم مرداد ماه استعفا کردند

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.