قطر به ارسال محموله تسلیحاتی به حزب الله ادامه می دهد

 قطر به ارسال محموله تسلیحاتی به حزب الله ادامه می دهد، شبکه آمریکایی فاکس نیوز گزارش داد که رژیم قطر بودجه تسلیحاتی را برای سازمان حزب الله لبنان تأمین کرده است.

قطر به ارسال محموله تسلیحاتی به حزب الله ادامه می دهد

قطر به ارسال محموله تسلیحاتی به حزب الله ادامه می دهد، شبکه آمریکایی فاکس نیوز گزارش داد که رژیم قطر بودجه تسلیحاتی را برای سازمان حزب الله لبنان تأمین کرده است.

با اشاره به اینکه این مسئله تقریباً 10 هزار سرباز آمریکایی را در قطر در پایگاه العديد که میزبان مقر فرماندهی مرکزی ایالات متحده است ، در معرض خطر بزرگی قرار می دهد

گزارش این روزنامه براساس اسناد به دست آمده از یک بازپرس امنیتی خصوصی ، جیسون ج ، که نام واقعی و هویت وی را پنهان کرده است ، و به فاکس نیوز روايت كرد که یک عضو خانواده سلطنتی در قطر اجازه تحویل تجهیزات نظامی به حزب الله در لبنان را داده است.

ایران از حزب الله حمایت می کند

در گزارش اين روزنامه آمریکایی آمده است که سازمان حزب الله لبنان ، که یک شبه نظامی شیعه به نمایندگی از ایران است که در سال 1982 توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لبنان تأسیس شد ، هنوز وابسته به بودجه و پشتیبانی ایرانیان است و مسئولیت کشتار صدها سرباز آمریکایی در عراق و لبنان را بر عهده دارد.

https://www.aparat.com/v/75nd2

جمعیت انقلابیون در میدان شهدای بیروت لبنان


گروهی از شهروندان لبنانی در تجمعی که هدف آن اعتراض به ناکارامدی و فساد مسولان دولت عنوان شده، ساختمان وزارت‌خارجه، وزارت اقتصاد و وزارت محیط‌زیست را تسخیر کردند.

مردم خشمگین بیروت ماکتهای «حسن نصرالله» حزب الله و «میشل عون» رئیس جمهور این کشور را بصورت نمادین به درآویختند، مردم لبنان این دو فرد را عامل مشکلات اقتصادی لبنان و فاجعه انفجار بندر بیروت میدانند.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.