نسرین ستوده با درخواست آزادی زندانیان سیاسی دست به اعتصاب غذا زد

 نسرین ستوده با درخواست آزادی زندانیان سیاسی دست به اعتصاب غذا زد، نسرین ستوده با انتشار نامه ای اعلام کرده با درخواست آزادی زندانیان سیاسی دست به اعتصاب غذا خواهد زد.

نسرین ستوده دست به اعتصاب غذا زد

نسرین ستوده، وکیل و فعال حقوق بشر زندانی، در نامه‌‌ای از زندان اوین که بامداد سه‌شنبه ۲۱ مرداد ماه در صفحه فیسبوک همسرش رضا خندان منتشر شد، اعلام کرد : به دلیل شرایط ظالمانه که ادامه‌ حبس زندانیان سیاسی را غیرممکن کرده و «با درخواست آزادی زندانیان سیاسی» دست به اعتصاب غذا زده است.

نسرین ستوده

نسرین ستوده، وکیل دادگستری و فعال حقوق بشر زندانى محبوس در بند زنان زندان اوین از روز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه، طی نامه‌ای با شرح درخواست آزادی زندانیان سیاسی از اعتصاب غذای خود خبر داد.

وی در این نامه با اشاره به اینکه “در میانه‌ی بحران کرونا ويروس که ایران و جهان را در برگرفته است شرایط زندانیان سیاسی چنان خيلى سخت و دشوار شده است که ادامه‌ی حبس با این شرایط ظالمانه غیرممکن شده است، با بی‌جواب ماندن کلیه مکاتبات و با درخواست آزادی زندانیان سیاسی، دست به اعتصاب غذا می زنم.

این اقدام را در اعتراض به جلوگیری از آزادی زندانیان سیاسی

نسرين ستوده طی نامه‌ای گفته است که این اقدام را در اعتراض به جلوگیری از آزادی زندانیان سیاسی در میانه بحران کرونا ويروس صورت داده است.

نسرين ستوده وکیل دادگستری در بخشی از نامه خود گفت: «بسیاری از زندانیان هم اکنون مشمول آزادی مشروط‌ اند و بسیاری از آنان با اعمال قانون جدید آزاد می‌شوند اما با زندانیان به گونه‌ای رفتار می‌شود که گویی قانونی وجود ندارد و هیچ‌یک از آنان حق برخورداری از هیچ روزنه‌ی قانونی را ندارند. مکاتبات زندانیان برای یافتن راه‌های قانونی تنفسی بی‌پاسخ مانده است.»

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.