شهرداری تهران ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به سپاه داده ولی نتوانسته پس بگیرد!

 شهرداری تهران ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به سپاه داده ولی نتوانسته پس بگیرد، برنامه تحقیقاتی شرکت رسا تجارت و قراردادهای آن با شهرداری تهران و امضای آن در زمان شهرداری محمد باقر قالیباف از۱۱ آبان سال ۹۸ آغاز شد و گزارش نهایی آن روز یکشنبه ، ۱۹ اردیبهشت در شورای شهر تهران قرائت شد.



شهرداری تهران ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان به سپاه داده ولی نتوانسته پس بگیرد!

برنامه تحقیقاتی شرکت رسا تجارت و قراردادهای آن با شهرداری تهران و امضای آن در زمان شهرداری محمد باقر قالیباف از11 آبان سال 98 آغاز شد و گزارش نهایی آن روز یکشنبه ، ۱۹ اردیبهشت در شورای شهر تهران قرائت شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا ، محمود میرلوحی ، رئیس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران که گزارش را در صحن شورا قرائت کرد ، گفت که در جریان اجرای برخی از این قراردادها ، “12 هزار و 900 میلیارد منابع شهرداری تخصیص داده شده است. “وشهرداری ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد [تومان]‌ پول داده و بعد از ۶ سال نتوانسته آن را پس بگیرد.”

این قسمت از مبادلات بین شهرداری وشركت رسا تجارت به قرارداد بهار سال 93 برمی گردد و اگر ارزش این نقل و انتقالات بر اساس متوسط ​​قیمت دلار در سال 93 یعنی 3 هزار و 200 تومان محاسبه شود ، پس از آن تبدیل می شود بیش از 4 میلیارد دلار از املاك شهرداری به سپاه پاسداران منتقل شده است اما هنوز پس داده نشده است.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.