ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک رفاه!

 ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک رفاه، یک ویدیویی ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که در آن آن کارمند یکی از شعب بانک رفاه ، زن جوانی را که در حال جیغ زدن است، با ضرب و شتم و لگد از بانک بیرون می‌اندازد.




ضرب و شتم یک زن توسط کارمندان بانک رفاه!

ک ویدیویی ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که در آن آن کارمند یکی از شعب بانک رفاه ، زن جوانی را که در حال جیغ زدن است، با ضرب و شتم و لگد از بانک بیرون می‌اندازد.

به طوری که زن روی پله‌ها می افتد. در این حالت ، دو زن که شاهد این حادثه هستند ، فقط بی خیال نگاه می کنند و و می‌گذرند.

توضیحات بانک رفاه درباره اين فیلم

مدیر روابط عمومی بانک رفاه : این فیلم مربوط به تیرماه سال گذشته است و پس از اطلاع مدیریت بانکی از این حادثه ، رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پرونده قضایی تشکیل و دستور نهایی اخراج صادر شد.

رفتار رئیس شعبه به هیچ وجه قابل توجیه نیست ، البته قبل از این رفتاراز کارمندان شعبه سر بزند.
وی با شکستن شعبه و شکستن پنجره ها سعی در اخلال در کار شعبه داشت اما متأسفانه با مداخله کارمند بانک موضوع مورد اختلاف قرار گرفت و وی را از بانک اخراج کردند.

گزارش توسط کلانتری تهیه شده است و پلیس گزارش‌های دیگری در این زمینه دارد.

Share:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

پست های ویژه

جستجوی این وبلاگ

با پشتیبانی Blogger.
banner

مشاركة مميزة

ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است

  ميزان مشارکت در انتخابات ۴۷ درصد است، در حالی که معاون وزیر کشور میزان مشارکت مردم را 34 تا 47 درصد برآورد کرد ، وزیر کشور گفت که که طبق پ...

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *

بايگانی وبلاگ

Recent Posts

Unordered List

  • Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
  • Aliquam tincidunt mauris eu risus.
  • Vestibulum auctor dapibus neque.

Sample Text

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation test link ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.